۲۶ هزار و ۹۶۲ نفر ساعت اجرای آموزش کارکنان شهرداری اهواز در نیمه نخست سال ۱۴۰۱

سعید فردانی بیان کرد: نیمه نخست سال ۱۴۰۱ با همت گروه آموزش معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز ۲۸ دوره آموزشی برای کارکنان شهرداری اهواز که شامل ۱۹ دوره حضوری، ۴ دوره آنلاین و ۵ دوره آموزش غیر حضوری با محتوای pdf برگزار شد.
وی افزود: ۲۶ هزار و ۹۶۲ نفر ساعت عملکرد آموزشی داشته ایم که به تفکیک هشت هزار و ۲۴۴ نفر ساعت بانوان و ۱۸ هزار و ۶۱۸ نفر ساعت آقایان همکار مشارکت داشتند.
فردانی از جمله این دوره ها را شامل دوره برنامه ریزی و کنترل پروژه، اصول طراحی پارکها و فضای سبز و تفرج گاههای شهری، نگهداری فضای سبز، مبلمان شهری، توسعه نشاط سازمانی، شناسایی ظرفیت های ذهنی، اصول اطلاع رسانی و آموزش شهروندی در مدیریت پسماند، فلسفه حجاب و پیامد های اجتماعی، برنامه ریزی راهبردی در شهرداریها، ایمنی برق و استانداردهای HSE، آشنایی با ضوابط اداری و استخدامی شهرداریها، آشنایی با برنامه ملی بازآفرینی شهری و … نام برد.
وی با اشاره به برگزاری سه دوره آموزشی برای مدیران ارشد در۶ ماهه نخست امسال اظهارکرد: یک هزار و ۴۱۶ نفرساعت مدیران ارشد در دوره های کارگاه آموزشی مدیران شوق آفرین و کارکنان تاب آور، قوانین استخدامی در شهرداریها و کارگاه آشنایی با مدیریت پروژه سازمانی شرکت کردند.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز، هدف از برگزاری این دوره ها را ارتقاء سطح دانش تخصصی و عمومی کارکنان در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان بیان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.