وزارت صمت شاهد یک حرکت شتابان برای حل مشکلات گذشته است

شهاب جنابی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان در محل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان بیان کرد: خوشبختانه در بخش صنعت  کشور در سه‌ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۵.۱ درصد رشد داشته ایم.
وی گفت: گستره ماموریتی در اداره کل صمت بسیار وسیع است، و این دستگاه با واحدهای تولیدی و اصناف مختلف در ارتباط است.
جنابی با اشاره به اهمیت و تاثیر این دستگاه بر زندگی مردم افزود: خوزستان ظرفیت های بسیار ارزشمندی دارد که با وجود کارهای زیادی که انجام شده اما باز نیاز به کارهای زیادی دارد.
مدیرکل حوزه وزارتی صمت بیان کرد: مجموعه استانداری خوزستان دغدغه بسیاری برای بهبود هر چه بیشتر صنایع استان دارد که در دیداری که با استاندار خوزستان داشتم به این مهم اشاره شد.
وی گفت: برای رسیدن به اهداف این دستگاه نیاز به همدلی و همکاری بین دستگاه ها و فعالان اقتصادی است.
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت عملکرد اداره کل صمت خوزستان در جریان هدفمند سازی یارانه ها را خوب ارزیابی کرد و افزود: در وزارت صمت یک برنامه مدون و هدفمند وجود دارد که تلاش داریم این برنامه ها را عملیاتی کنیم.
جنابی ادامه داد: برخی پروژه‌های تحولی در این وزارتخانه تدوین شده است تا ریل گذاری جدیدی را در بخش صنعت و تجارت داشته باشیم و شاهد تحولات زیادی در این بخش باشیم.
مدیرکل حوزه وزارتی صمت افزود: اداره کل صنعت، معدن وتجارت خوزستان باید خود را مسوول و پاسخگوی ذی نفعان خود بداند و پیگیر مشکلات صنعتگران باشد و باید روحیه پاسخگویی بین نیروهای صمت باشد.
وی بیان کرد:خوزستان ظرفیت نیروی انسانی خوبی دارد و از این ظرفیت ارزشمند باید استفاده شود.
در این آیین حمید رضا فلاح به عنوان مدیرکل صمت خوزستان معرفی، و از امیر حسین نظری مدیرکل قبلی تجلیل شد.
منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.