تاکید عضو شورای شهر اهواز بر برخورد با عاملان اتفاقات اخیر

حمید دغاغله، با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور اظهار کرد: واقعیت این است که مردم مشکل دارند اما همه این مطالبات به دلیل مشکلات و استیصال نیست.
وی افزود: در حال حاضر بزرگترین جرمی که در حق کشور شده رها کردن جوانان بی پناه در شبکه‌های مجازی بیگانه است؛ اکنون دو جمهوری اسلامی داریم که یکی ایران قوی و توانمند در حوزه علم و فناوری و دارای بالاترین قدرت دفاعی و در حال توسعه است و ایران دوم ساخته و پرداخته فضای مجازی تحت حاکمیت غرب و کشوری رو به افول است. در این خصوص انسان‌های خود فروخته و فریب‌خورده مانند برخی از سلبریتی‌ها و بازیکنان ورزشی منافق‌صفت که به اعتبار این نظام و مردم، به شهرت رسیده‌اند در زمینه خودفروختگی به دشمن نقش ایفا می‌کنند.
رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای شهر اهواز تصریح کرد: هیچکس مشکلات کشور را انکار نمی‌کند. همه می‌دانند هر کشوری برای صعود به قله، با ناهمواری‌های زیادی مواجه می‌شود و این شرایط در کشورهای مختلف رخ داد به جز کشورهای غارتگر و استعمارگر مانند آمریکا و انگلیس.
دغاغله با اشاره به مطرح شدن موضوع حجاب اجباری در ایران بیان کرد: مگر در کشورمان حجاب اجباری داریم؟ حجاب اجباری تعریف دارد. حجاب آن چیزی است که اسلام تعریف کرده است. ما حجاب اجباری نداریم و حداقل پوشش اجباری داریم که این موضوع در کل کشورهای جهان وجود دارد.
وی عنوان کرد: کشوری پیدا نمی‌شود که حجاب اجباری نداشته باشد. به طور مثال فرم مدارس و ادارات نوعی حجاب اجباری هستند.
رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای شهر اهواز گفت: آنچه اکنون به صورت پراکنده توسط عناصر خود فروخته و بزدل کشور که به صورت مصنوعی در برخی شهرها رخ داد، نه تنها اعتراض و اقدام مدنی و مردمی نیست بلکه توحشی سازمان‌یافته است.
دغاغله با بیان اینکه در فضای مجازی قانونی برای برخورد با این افراد وجود ندارد، افزود: تخریب اموال عمومی و سوزاندن آمبولانس‌ها و اتوبوس‌ها شیوه داعشی‌ها و منافقین سلطنت‌طلب است. شاهد کشیدن چادر زن، جسارت به مواکب اهل بیت(ع) و کشته شدن مردم عادی بودیم که از نیروهای انتظامی و امنیتی می‌خواهیم در اسرع وقت به این مسائل رسیدگی کنند.
رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای شهر اهواز گفت: چرا این افراد آزاد می‌شوند؟ تا زمانی که این افراد خسارتی که به اموال مردم و شهر وارد کرده‌اند را پرداخت نکرده‌اند چرا آزاد می‌شوند؟ زمانی که در انگلیس دانشجویان در اعتراض خود به اموال عمومی آسیب وارد کردند، آزاد شدند؟ مشاهده کردیم پلیس انگلیس این افراد را دستگیر و جریمه کرد.
وی عنوان کرد: اعتراض، روال قانونی دارد. اگر حادثه‌ای پیش آمده است، قانون داریم. نمی‌شود یک نفر فوت کند، حدود ۶۰ نفر دیگر نیز کشته شوند.
دغاغله بیان کرد: باید با جدیت با این افراد که نظم، اقتصاد و امنیت سرمایه‌گذاری این شهرها را از بین بردند، برخورد شود؛ این افراد، مردم عادی نیستند. مردم عادی با اسلحه وارد تظاهرات نمی‌شوند، پلیس را نمی‌سوزاند و چنین کارهایی نمی‌کنند.
رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای شهر اهواز گفت: تا زمانی که بسیاری برای حفظ پست‌های‌شان سکوت می‌کنند و انتظار دارند نظام به جای آن‌ها صحبت کند، به جایی نمی‌رسیم.
منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.