ملت ما با هر سلیقه‌ای در کنار هم ایستاده‌اند

مجتبی یوسفی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اتفاقات اخیر و ضرورت حفظ حرمت نیروی انتظامی، بیان کرد: نقش حضرت آقا در مسائل کلیدی کشور بی بدیل بوده و همواره در سخنرانی های ایشان اقتدار و عزت کشور برای دشمنان تداعی می شود. مقام معظم رهبری در همه موضوعات برای دشمن، دشمنی سخت بوده است و برای ملت خودمان پدری مهربان بوده است. مقام معظم رهبری در ابتدای سخنرانی خود تسلیت گفتند و  از داغ سخت از دست دادن دختر جوان سخن گفتند. در عین حال رهبری نگاهی به نقش اقوام و طوایف کشور از جمله نقش قوم بزرگ کرد و بلوچ داشتند. این نشان می دهد که نگاه حضرت آقا به درون است.
وی در ادامه اظهار کرد: در خصوص افرادی که نمک سفره انقلاب را خوردند اما نمکدان شکستند تاکید کردند که این چهره ها تعداد محدودی بوده که خیلی نیز اهمیتی ندارد، هنرمندان و ورزشکاران اصیل با هر نگاه و تفکری به ایران اسلامی افتخار می کنند. این نشان می دهد نگاه حضرت آقا به مردم است.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ما شاهد برخوردهای چکشی با مردم در کشورهای اروپایی هستیم. مهسا بهانه است بلکه می خواهند تجزیه و نابودی اقتدار کشور ما را دنبال کنند. این آرزو را هم مثل گذشته به گور می برند. ما پذیرای نقد هستیم. باید به اعتقادات مردم احترام گذاشت. افرادی که ادعای آزادی می کنند چطور به خود اجازه می دهند چادر از سر زن محجبه بردارند.
یوسفی در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی حافظ امنیت و منافع ملت است. همان طوری که حضرت آقا فرمودند به مردم، نیروی انتظامی و امنیتی و بسیج ظلم شد. گلوی فردی از نیروی انتظامی که روزانه شهید می دهد درحالی که با حداقل حقوق برای حفظ امنیت کشور تلاش می کنند، را بریدند. ان‌شاءالله امنیت این کشور باقی خواهد ماند. ملت ما با همه سلایق در کنار هم بوده و همه فرزندان این سرزمین هستند.
منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.