هفته آینده، نتایج آزمون استخدامی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز اعلام خواهد شد

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط‌عمومی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، دکتر فرج‌الله نگهداری معاون توسعه منابع انسانی این مجتمع ضمن اعلام این خبر گفت: مرحله نخست آزمون استخدامی شرکت، در تاریخ‌های ۱۴ تا ۱۶ اسفند سال ۱۴۰۰ در دانشگاه شیراز برگزار شد. این در حالی‌ است که امکان برگزاری این آزمون توسط خود مجتمع و یا دانشگاه نی‌ریز فراهم بود اما طبق دستور مدیرعامل مجتمع، مقرر شد مرحله کتبی، توسط معتبرترین مرجع علمی استان، یعنی دانشگاه شیراز، برگزار شود. در نتیجه آزمون استخدامی در ۶۴ گروه شغلی و با حضور ۵ هزار نفر شرکت‌کننده توسط این دانشگاه و با نظارت دقیق کارشناسان مجتمع برگزار شد.

وی در خصوص نحوه طرح سؤالات افزود: سؤالات در دو بخش عمومی و تخصصی، توسط جمعی از استادان دانشگاه‌های شیراز، تهران و امیرکبیر و همچنین متخصصان صنعت فولاد طرح‌ریزی شد. در نهایت و پس از اعلام نتایج این مرحله از طریق سایت دانشگاه شیراز، به میزان ۳ برابر ظرفیت یعنی در حدود ۱ هزار و ۷۰۰ نفر به مرحله دوم و مصاحبه شفاهی دعوت شدند که در تاریخ‌ ۱۸ تا ۲۷ خرداد سال جاری در محل دانشگاه آزاد نی‎ریز برگزار شد.

وی دلیل انتخاب دانشگاه نی ریز را به‌عنوان محل مصاحبه، آسودگی حال شرکت‌کنندگان و نزدیکی به محل زندگی آن‌ها عنوان کرد و افزود: در این مرحله ارزیابی توسط ۵۰ استاد، ۱۰ روانشناس و جمعی از متخصصان مجتمع انجام شد. در این مرحله علاوه بر ارزیابی علمی و فنی، اگر فردی بر اساس راستی‌آزمایی دانشگاه، حائز شرایط اولیه نبود، به‌طور کامل حذف شد. اما در صورتی که مدارک اعلامی برای استفاده از انواع سهمیه مورد قبول قرار نگرفته‌ بود، تنها ضریب امتیاز آن حذف و فرد با در نظر گرفتن سایر نمرات و امتیازهای کسب‌شده، مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: سرانجام و پس از پیگیری‌های مستمر، اسامی ۴۵۵ نفر از برگزیدگان آزمون، تا هفته آینده از طریق سایت دانشگاه شیراز اعلام خواهد شد. البته باید به این نکته توجه کرد که پس از اعلام اسامی، گزینش دیگری توسط مراجع ذیربط نظارتی صورت می‌پذیرد و اسامی نهایی تا ۳ هفته پس از آن، اعلام خواهد شد.

نگهداری تصریح کرد: دانشگاه شیراز موظف است در صورت اعتراض هر یک از داوطلبان، کارنامه و ریز امتیازات کسب‌ شده را به رؤیت داوطلبان برساند. علاوه بر این برای نظارت دقیق، تمام مراحل مصاحبه شفاهی به‌‌صورت صوتی و تصویری مستند شده و امکان بازبینی آن وجود دارد.

وی تأکید کرد: پذیرفته‌شدگان نهایی، موظف به گذراندن دو دوره آموزشی تئوری و عملی با توجه به گروه‌های شغلی، به مدت ۴ تا ۶ ماه هستند. افراد پس از قبولی در ارزیابی‌ این دوره‌ها، در بخش‌های مختلف اداری و کارخانه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.