رسانه‌های معاند در حال پمپاژ اخبار دروغ علیه ایران هستند

عبدالرضا سیفی روز یکشنبه در دهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه دشمنان نظام همیشه به دنبال راهی برای ایجاد شکاف و اعتراض میان مردم هستند بیان کرد: رسانه‌های خارج از کشور و جریانات مخالف تلاش و ذهن خود را در این روزها تنها و تنها بر گرم نگه داشتن تنور اغتشاشات ولو با کمترین تعداد و جمعیت متمرکز کرده اند.
وی با اشاره به اهمیت جریان روشنگری و نقش رسانه‌ها به عنوان حلقه ارتباطی میان مردم و مسئولان گفت: رسانه‌های استان باید تلاش کنند مطالبات به حق مردم و دستاوردها و توانمندی‌ها را به شکل درست و شفاف بیان و پیگیری کنند.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان ادامه داد: ما به عنوان مسئولین و حاکمیت باید هوشیاری خود را حفظ کرده و تلاش کنیم مسیر خدمت به مردم را بیش از پیش توسعه دهیم.
وی اطلاع رسانی دقیق به مردم را از وظایف مهم شورای اطلاع رسانی برشمرد و گفت: در جنگ میان رسانه‌ها هر جا که رسانه‌های ما ورود کردند مخالفان عقب کشیدند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، نیز در این نشست با بیان اینکه اغتشاشات اخیر از نظر سیاسی، جامعه شناسی، فرهنگی و رسانه ای نیاز به ارزیابی دارد گفت: امنیت در خوزستان در این مقطع برقرار است و هوشیاری مردم در پاسخ منفی به برهم زنندگان امنیت، موجب سرافرازی مردم خوزستان است.
حجت الاسلام و المسلمین رضا کلاه کج افزود: مردم خوزستان بار دیگر در حوادث اخیر کشور ولایتمداری و بصیرت خود را نشان دادند.
منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.