سرپرستی صندوق بازنشستگی فولاد منصوب شد

به گزارش دنیای معدن، در بخشی از حکم انتصاب کاظمی آمده است:« نظر به تعهد، شایستگی، صلاحیت های علمی و اجرایی جنابعالی با استناد به بند«ج» قانون اصلاح ماده ۱۱۳ قانون مدیریت خدمات کشوری و چگونگی تعیین مدیریت سازمان تامین اجتماعی و صندوق های بازنشستگی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد» منصوب می شوید.»

«سید حجت کاظمی» پیشتر مسئولیت های متعددی از جمله معاون اقتصادی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور، معاونت اداره کل مجامع و شوراهای حوزه وزارتی، وزارت رفاه سابق، مشاور امور مجلس معاونت سازمان تامین اجتماعی، رییس گروه بازرسی هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، مدیرکل دفترهیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور و عضویت هیات مدیره و مشاور در شرکت های مختلف را در کارنامه خود دارد.

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد

در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد که با حضور موسوی جم مدیرکل حوزه وزارتی، خانی نوذری معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر هیات امنای صندوق های وزارتخانه و طالع زاری مسئول دبیرخانه هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های وزارتخانه و اعضای هیات مدیره و معاونان و مدیران صندوق برگزار شد، خانی نوذری با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین چالش های کشور نظام بازنشستگی و صندوق هاست گفت: صندوق فولاد از گذشته حاشیه های زیادی داشت و مدیریت چنین صندوقی کار آسانی نبود اما شهادت می دهم دکتر عامریان با مدیریتی مطلوب و با شجاعت و سلامت توانست به نحو احسن چالش ها را مدیریت نموده و عملکرد ارزنده ای در طول مدت مسئولیت خود داشته باشد به گونه ای که ما در خصوص همه صندوق ها کمترین دغدغه را درباره صندوق فولاد داشتیم. ضمن اینکه سرعت عمل ایشان در اصلاح ساختار مدیریتی و همچنین تعامل موثر با بازنشستگان حقیقتا جای تقدیر دارد.

موسوی جم نیز با تمجید از عملکرد و دستاوردهای صندوق فولاد در زمان تصدی حسین عامریان گفت: شخص دکتر مرتضوی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز قدردان زحمات و تلاش های آقای عامریان است و حتما از توانمندی ایشان در بخش های دیگر استفاده خواهد کرد.آقای عامریان سرباز انقلاب است و کارنامه مدیریتی خوبی داشته است.

وی افزود: آقای کاظمی نیز از مدیران توانمند و با سابقه و منصوب دولت انقلابی بوده اند و در مسئولیت های پیشین کارنامه ارزنده ای داشته اند و امیدوارم در مسئولیت جدید موفق باشند.

طالع زاری نیز در سخنانی با تشکر از زحمات عامریان برای کاظمی آرزوی توفیق کرد.

حجت الله کاظمی مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی فولاد نیز در سخنانی با تشکر از اعتماد دکتر مرتضوی و تشکر از زحمات و تلاش های دکتر عامریان گفت: با توجه به سوابق مدیریتی که از سالها پیش در بخش های مختلف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیات امنای صندوق ها داشته ام از نزدیک در جریان مشکلات و چالش ها، صورت های مالی و همچنین ظرفیت های صندوق بازنشستگی فولاد بوده و به آن اشراف دارم.

وی افزود: بهبود کمی و کیفی خدمات درمانی و رفاهی و همچنین ارتقای معیشت بازنشستگان، توسعه تورهای زیارتی و سیاحتی بازنشستگان، بهبود بازدهی دارایی ها، حرکت به سمت بورسی شدن شرکت ها، توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات، تعامل مطلوب با کانون های بازنشستگی و برگزاری جلسات مستمر با آنان، اصلاح ساختار و فرآیندها، اصلاح بودجه ریزی، شفافیت و فسادستیزی را از جمله برنامه های من خواهد بود.

کاظمی گفت: هدف ما این است تا روحیه شادابی و نشاط را در بازنشستگان تقویت نموده و برای رضایتمندی این عزیزان تلاش کنیم.

حسین عامریان نیز در سخنانی با ارائه گزارشی از عملکرد و دستاوردهای یک ساله صندوق بازنشستگی فولاد گفت: خدای بزرگ را شاکرم که توفیق خدمت به بازنشستگان عزیز فولاد را پیدا کردم. از روی که مسئولیت را بر عهده گرفتم به همکارانم گفتم برای جبران عقب ماندگی ها و حل چالش های صندوق باید شبانه روز تلاش کنیم. صندوق فولاد چالش های فراوانی داشت اما با همت و تلاش مضاعف تلاش کردیم تا در زمینه رفاهیات، معیشت و درمان بازنشستگان تحول بزرگی را ایجاد کنیم ضمن اینکه با توجه به اینکه در شروع مسئولیتم با وضع بسیار نامطلوب شرکت ها، رهاشدگی املاک و اموال بازنشستگان مواجه شدم ساماندهی این موضوعات را در دستور کار قرار دادم. وضعیت رهاشدگی املاک صندوق به گونه ای بود که مجتمع گاجره ۲۵ سال سند نداشت و توانستیم برای آن سند بگیریم یا زمینی ۲۵۰ هکتاری از املاک صندوق رها شده و حتی به آن تعرض شده بود.

عامریان گفت: در شرکت دخانیات با مافیایی مواجه بودیم که کمر به نابودی آن بسته بود اما مدیریت انقلابی آقای شیخان موجب شد تا با این مافیا مقابله شود و روند زیان دهی آن متوقف گردد.

وی ادامه داد: از اینکه بیش از این توفیق خدمت به بازنشستگان عزیز را پیدا نکردم و از اینکه بیش از این توفیق خدمت به مردم بافق را پیدا نکردم ناراحتم. در بافق با انتصاب مدیری بومی و انقلابی شرکت سنگ آهن متحول شد. امیدوارم از مدیران انقلابی دخانیات و سنگ آهن در مقابله با منفعت طلبان حمایت شود.

عامریان گفت: جا دارد تشکر ویژه ای از دکتر عبدالملکی داشته باشم که با مردانگی از مدیران خود حمایت کرد.

وی افزود: الحمدالله با همکاری و همراهی همه مدیران صندوق و اعضای هیات مدیره دستاوردهای قابل توجهی حاصل شد و امیدوارم آقای کاظمی نیز در مسئولیتی که بر عهده گرفته است موفق باشد و برای ایشان آرزوی توفیق دارم.

در پایان این مراسم، موسوی جم مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی، حکم انتصاب کاظمی را به وی اهدا کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.