۞ نکته آموزشی:
اغلب مردم با چنان عجله و شتابي به سوي داشتن يك زندگي خوب حركت مي كنند، كه از كنار آن رد مي‌شوند.
Monday, 28 November , 2022
امروز : دوشنبه, ۷ آذر , ۱۴۰۱ - 5 جماد أول 1444
شناسه خبر : 415012
  پرینت تاریخ انتشار : 06 آبان 1401 - 3:15 |

سپاهان در همه ابعاد حرفه‌ای فعال است

به گزارش دنیای معدن به نقل از ایراسین، محمدرضا ساکت صبح پنجشنبه در آیین رونمایی از نماد تجاری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اظهار کرد: امروز یکی از اهداف باشگاه سپاهان در قالب الگوهای حرفه‌ای به سمع و نظر جامعه ورزش رسید. کسب مجوز حرفه‌ای و استاندارهای مدیریتی الزام‌های اداری، ساختاری، حقوقی، ورزشی و بازاریابی را […]

سپاهان در همه ابعاد حرفه‌ای فعال است
زاگرس آنلاین-زاگرونا؛

به گزارش دنیای معدن به نقل از ایراسین، محمدرضا ساکت صبح پنجشنبه در آیین رونمایی از نماد تجاری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اظهار کرد: امروز یکی از اهداف باشگاه سپاهان در قالب الگوهای حرفه‌ای به سمع و نظر جامعه ورزش رسید. کسب مجوز حرفه‌ای و استاندارهای مدیریتی الزام‌های اداری، ساختاری، حقوقی، ورزشی و بازاریابی را در خود دارد. فیفا و ای اف سی مجوز حرفه‌ای را در قالب این پنج اصل برای باشگاه‌های دنیا معرفی کردند.

وی ادامه داد: افتخار داریم که هرساله به عنوان اولین باشگاه ایرانی مجوز حرفه‌ای را به دست می‌آوریم، یکی از اصول مجوز حرفه‌ای حضور پایدار در عرصه‌های درآمدزایی و بازاریابی همچنین مدیریت هزینه‌ها و ارائه خدمات و محصولات به جامعه است. در این مسیر نشان تجاری مهم‌ترین قدم در این گام اساسی و جدی است که فیفا بر آن تاکید دارد. هر باشگاهی باید در حوزه تولید و ارائه محصولات و برندسازی سرآمد باشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: اساسا هدف باشگاه سپاهان فراهم سازی زمینه اجرای همه ابعاد حرفه‌ای است. بخش بازاریابی و درآمدزایی یک بخش بسیار مهم برای هر باشگاه بوده که فروشگاه اختصاصی باشگاه سپاهان نیز در ورزشگاه نقش جهان فعال است و محصولات اصلی سپاهان را از طریق فروش حضوری و مجازی ارائه می‌دهد.

ساکت با اشاره به نماد تجاری باشگاه سپاهان که با نام «۲۰۰۷» شناخته می‌شود، توضیح داد: در لوگو این نماد تجاری یک ورزشکاری است که ۲۰۰۷ را همراه خود می‌کشد، در سال ۲۰۰۷ مهم‌ترین افتخار فوتبال باشگاهی تاریخ ایران است که در آن سال سپاهان موفق شد به جام باشگاه‌های جهان راه یابد؛ روز راه‌یابی سپاهان به مسابقات نیز همزمان با سالروز تاسیس باشگاه نیز بوده و از همین روی دوم آبان‌ماه به عنوان روز سپاهان نام‌گذاری شده است.

وی درباره فعالیت‌های کانون هوادار تاکید کرد: کانون هواداران با سازماندهی دقیق و منظم هواداران تلاش دارد تا الگوهای فرهنگی، اخلاقی و جوان مردی در حوزه ورزش به ویژه فوتبال بسط و گسترش دهد.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تحریریه زاگرس آنلاین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.