بهسازی و احداث ۴۰ زمین ورزشی در محلات اهواز

سیاوش محمودی روز شنبه در مراسم اختتامیه المپیاد ورزش محلات اهواز، اظهار داشت: مسئله بهسازی و احداث زمین های ورزشی یکی از اولویت ها بود و به همین دلیل۶۰ زمین ورزشی به شورا پیشنهاد و بنا شد از محل آلایندگی ها ۴۰ زمین ورزشی را در محلات بهسازی و احداث کنیم.
وی افزود: بسیاری از این ۴۰ زمین به دلیل عدم نگهداری درست از بین رفته و یا بدون فنس هستند که با رقمی بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال این تعداد زمین را بهسازی و مجددا راه اندازی خواهیم کرد.
محمودی گفت: مسئله ورزش و تفریحات سالم یکی از مسائل جدی است که ما دنبال می کنیم زیرا معتقدیم انرژی جوانان باید در جهت صحیح و در مسیر تعالی فرد هدر رود؛ وقتی به ورزش و زیرساخت های ورزشی اهمیت دهیم قطعا آسیب های ما در حوزه های دیگر کمتر می شود.
رییس شورای شهر اهواز افزود: کمتر جایی دیدیم که جوان ورزشکار دچار آسیب اجتماعی شود لذا مسئله ورزش و هزینه کردن در ورزش یک سرمایه گذاری جدی برای همه کشورها و از جمله کشور ما است.
وی بیان کرد: ما از ابتدای دوره فعالیت خود به مسئله تفریحات سالم و سرانه های ورزشی توجه خاصی داشته ایم و یکی از اولویت های جدی ما بوده است.
محمودی گفت: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان  در حوزه محلات تلاش های بسیار خوبی داشته و پیگیر زیرساخت های ورزشی در استان است؛ ما نیز تلاش می کنیم از فرصتی که به ما داده شده در حوزه زیرساخت های ورزشی تحولی ایجاد کنیم.
حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این مراسم گفت: امیدوارم هر کدام از مسئولان استان نسبت به وظایف خود در بحث ورزش اقدام کنند تا به لحاظ زیرساخت در شرایط بهتری قرار گیریم.
وی ضمن تقدیر از کانون فوتبال محلات اهواز بابت برگزاری المپیاد ورزش افزود: انصافا امثال افرادی که در این کانون فعالیت می کنند، برای این مملکت نعمت هستند و جا دارد به صورت ویژه از اعضای کانون تشکر کنم.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: خلا نبود ورزش محلات در جامعه ما نمایان است که امیدوارم با کمک هم، این بخش در استان احیا شود زیرا لازمه سلامتی فرزندانمان است.
وی افزود: فکر می کنم ورزش محلات و توسعه آن باید جزو اولویت های استان باشد و در آینده نزدیک قطعا کانون محلات را در سطح استان گسترش می دهیم.
بنی تمیم، به فعال کردن بخش بانوان ورزش محلات اشاره کرد و گفت: با آموزش و پرورش استان تفاهمنامه ای نوشتیم و قرار شد مدارسی را به  امکانات ورزشی مجهز کنیم تا بانوان بتوانند از این امکان بهره مند شوند.
المپیاد ورزش محلات اهواز در ۶ رشته شنا، شطرنج، دوومیدانی، تنیس روی میز، دارت و آمادگی جسمانی در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد و در نهایت مناطق سیاحی، گلدشت و الهایی اهواز به ترتیب مقام های اول تا سوم تیمی را کسب کردند.
منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.