برخورد تعزیراتی با گرانفروشان مرغ در بازار خوزستان

علی‌رحم کریمی با اشاره به افزایش قیمت مصوب مرغ کشتار روز اظهارکرد: براساس اعلام ستاد تنظیم بازار در حال حاضر قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ کشتار روز به صورت مصوب ۶۳ هزار تومان است و از این پس بازرسی از واحدهای فروش نیز بر مبنای همین قیمت مصوب انجام می‌شود.

وی افزود: پیش از این قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ کشتار روز ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان بود و این قیمت مبنای برخوردهای تعزیراتی بود اما اکنون براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور و به دلیل افزایش هزینه‌های تولید مرغ و جهت استمرار تولید آن، قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز به ۶۳ هزار تومان رسیده است و هرگونه افزایش قیمتی خارج از این قیمت، مشمول برخورد تعزیراتی خواهد شد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: افزایش قیمت مصوب مرغ کشتار روز باعث شده تا قیمت فروش مرغ در بازار در مقایسه با گذشته به قیمت مصوب نزدیک‌تر شود و به نوعی شاهد کاهش اختلاف قیمت مصوب و فروش در بازار هستیم.

کریمی با تاکید بر روند بازرسی از بازار خوزستان عنوان کرد: روند بازرسی از زنجیره تولید تا فروش مرغ کشتار روز در خوزستان بدون هیچ وقفه‌ای ادامه دارد و با متخلفانی که مرغ کشتار روز را با قیمتی بالاتر از نرخ مصوب در بازار عرضه کنند، برخورد تعزیراتی خواهد شد و برای آن‌ها پرونده تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با افزایش قیمت نرخ مصوب مرغ کشتار روز در بازار کمتر شاهد گران فروشی باشیم و فروشندگان به مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار کشور به خوبی عمل کنند. در غیر این صورت با متخلفان برخورد خواهیم کرد و برای آن‌ها جرائمی در نظر خواهیم گرفت.

 

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.