آغاز به کار بیست و چهارمین سمپوزیوم فولاد کیش

به گزارش دنیای معدن، یوسف مظاهری، دبیر علمی بیست و چهارمین سمپوزیوم فولاد ۴۰۱ صبح امروز در ابتدای این سمپوزیوم اظهار کرد: حاصل فراخوان انجمن آهن و فولاد ایران به‌عنوان برگزارکننده این سمپوزیوم، دریافت ۳۱۴ مقاله در دبیرخانه بوده که جا دارد از همه پژوهشگران کمال قدردانی را داشته باشم.

وی با بیان این که کیفیت علمی مقالات این سمپوزیوم بسیار بالاست، افزود: موضوعاتی همچون تولید آهن، عملیات حرارتی، متالورژی و جوشکاری و … ازجمله موضوعات مقالات دریافتی بوده که ۹۱ مقاله پژوهشی، ۲ مقاله مروری و ۵۹ مورد گزارش فنی از سوی صنایع مورد پذیرش قرار گرفته است.

دبیر علمی بیست و چهارمین سمپوزیوم فولاد ۴۰۱ خاطرنشان کرد: از بین مقالات پذیرش‌شده در این سمپوزیوم ۲۸ مقاله که از سطح کیفی بالاتری برخوردار بودند، در این سمپوزیوم ارائه خواهد شد.

بیست‌وچهارمین همایش پژوهشگران صنعت فولاد کشور، از ۱۰ لغایت ۱۲ آبان‌ماه ۱۴۰۱، با عنوان «سمپوزیوم فولاد ۴۰۱» با موضوع «چالش‌ها و راهکارهای صنعت فولاد در دوران پساکرونا» توسط انجمن آهن و فولاد ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش در حال برگزاری است.

هدف از برگزاری سالیانه سمپوزیوم‌های فولاد توسط انجمن آهن و فولاد ایران که عموماً با حمایت شرکت‌های فولادی و دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، ایجاد زمینه مساعد برای برقراری ارتباط میان دست‌اندرکاران صنعت فولاد کشور با اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و محققین در جهت تبادل نظر به منظور رفع مشکلات موجود و توسعه هرچه بیشتر این صنعت با انجام مشاوره و آشنایی با آخرین دستاوردهای پژوهشی، فناوری و تجهیزاتی صنعت فولاد کشور است.

گروه فولاد مبارکه از مهم‌ترین هلدینگ‌هایی است که در این سمپوزیوم و نمایشگاه بین‌المللی فولاد حضوری فعال دارد. هلدینگ توکا فولاد، شرکت ایریسا، هلدینگ فولاد متیل، شرکت فولاد هرمزگان، شرکت فولاد سنگان، شرکت فلز تدارک مبارکه و شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه از شرکت‌های زیر مجموعه گروه فولاد مبارکه در این رویداد حضور دارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.