ترمیم نشدن نوارهای حفاری اهواز در فصل بارندگی مشکل ایجاد می‌کند

سید کریم حسینی  ضمن اعلام نگرانی از وضعیت نیمه کاره پروژه‌های فاضلاب و عدم آسفالت نوارهای حفاری اظهار کرد: ما نگران فصل بارش‌ها در اهواز و شهرستان کارون هستیم زیرا اگر بارندگی آغاز شود شاهد وضعیت خوبی در شهر نخواهیم بود.
وی افزود: از حدود یک ماه گذشته هشدارهایی داده و پیگیری‌هایی انجام شده تا این وضعیت هرچه سریعتر سروسامان پیدا کند و مشکلات مربوط به آسفالت نوارهای حفاری و اتمام پروژه‌های نیمه تمام فاضلاب اهواز و شهرستان کارون حل شود.
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث اجرای طرح جامع شبکه فاضلاب شهرستان اهواز و کارون یک اقدام خوب بود که در آغاز کار نیز به خوبی اجرایی شد اما اکنون در میانه کار با کمبود اعتبارات مواجه شده و مشکلاتی را برای شهروندان در این شهرها به وجود آورده است.
حسینی عنوان کرد: برای اجرای این طرح‌ها حفاری‌های بسیاری عظیمی در سطح شهرستان اهواز و کارون انجام شده اما بسیاری از این حفاری‌های انجام شده یا ترمیم نشده و یا پروژه آن‌ها به اتمام نرسیده است که این مساله در آغاز فصل بارش‌ها می‌تواند مشکلات بسیاری را برای شهروندان به وجود آورد.
وی ادامه داد: این هشدارها به سطوح مدیریتی کشور و استان داده شده است که با آغاز فصل بارندگی مردم در اهواز و کارون با مشکلاتی در تردد در خیابان‌ها در بحث آبگرفتگی‌ها و همچنین عدم ترمیم نوارهای حفاری و تکمیل طرح‌های فاضلاب مواجه خواهند شد و این مساله بسیار جای نگرانی دارد.
نماینده اهواز با بیان اینکه کمبود اعتبارات علت اصلی این مساله است، عنوان کرد: پیشنهاد می‌کنیم پروژه‌هایی که تاکنون اجرایی شده ترمیم شوند و همه خیابان‌های حفاری شده آسفالت شود تا در زمان آغاز بارش‌ها مردم با مشکل مواجه نشوند. همچنین تکمیل لوله‌گذاری‌ها و به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام از دیگر پیشنهادهایی است که باید در دستور کار آبفا قرار بگیرد.
حسینی عنوان کرد: پروژه‌های فاضلابی که تکمیل شده نیز نوار حفاری آن‌ها آسفالت نشده و این مساله برای مردم ایجاد زحمت کرده است. اگر بارندگی‌ها آغاز شود حتی اگر شاهد آبگرفتگی نباشیم اما قطعا عدم آسفالت خیابان‌ها و نوارهای حفاری برای مردم مشکلات بسیاری را ایجاد خواهد کرد.
وی در پایان افزود: امیدواریم با تامین اعتبارات پیمانکاران این طرح‌ها بتوانند نسبت به تکمیل این طرح‌ها اقدام کنند و نقدینگی مورد نیاز برای انجام این مهم تامین شود.
منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.