فرمانده سپاه خوزستان:دشمن دنبال ضربه زدن به ایرانِ قوی است

سردار حسن شاهوارپور در نشست بررسی مسایل روز کشور که با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، معاونان و کارکنان در محل سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد بیان کرد: دشمنان ما نمی‌خواهند که کشور ایران،  متکی بر علم و هوشیاری نیروی جوان خود باشد.

وی به اهداف دشمن برای ایجاد آشوب و فتنه در کشور اشاره کرد و افزود: دشمن در سال‌های گذشته از هر طریق برای منزوی کردن ما وارد شد ولی با همت و پشتکار جوانان ما به ویژه دانشجویان عزیز در تمامی صحنه‌ها شکست خورد و نتوانست به اهداف شیطانی خود برسد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: دشمن تلاش می‌کند تا با استفاده از تحریم و ایجاد آشوب و ناامنی در کشور، فشار وارد کند اما نقشه های آنها نقش بر آب شده است.

وی ادامه داد: دانشجویان و جوانان، همیشه برای ما عزیز و با ارزش هستند و آنها را چون فرزندان خود دوست داریم؛ آنها سرمایه حقیقی کشور هستند.

شاهوارپور گفت: با اتکا به حس پدرانه خود از دانشجویان و جوانان عزیز می‌خواهم که در مقابل فتنه‌های دشمن هوشیار باشند تا خدای ناکرده به میهن عزیز ما آسیبی وارد نشود.

وی ادامه داد: امروز نیز چون دیگر روزهای سخت گذشته باید در کنار هم باشیم و با پشتیبانی یکدیگر از ایران، این میراث گرانبها نگهداری کنیم. فراموش نکنیم در دوره‌های مختلف، جوانان این مرز و بوم برای امنیت و پایداری ایران از خود گذشتند و جان با ارزش خود را فدا کردند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: نقض استقلال، و تعدی به امنیت کشور و ملت شریف و عزیز ایران، برای ما همیشه خط قرمز است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز درباره “فتنه‌های دشمن در کشور” گفت: مردم باید هوشیار باشند و بدانند که دشمن در فکر تجزیه کشور بوده و هیچ وقت به دنبال اصلاح مسایل داخلی ما نیست.

دکتر محمدحسین سرمست افزود: دشمن در پی رخنه کردن بین جوانان است تا بتواند با استفاده از آنها اوضاع و فضای کشور را ناآرام و ناامن کند لذا از جوانان و دانشجویان عزیز تقاضا دارم که چشم و گوش‌ خود را در برابر فتنه‌های دشمن باز کرده و متوجه باشند که دشمن هرگز در پی خیرخواهی آنان نبوده و نیست.

وی ادامه داد: هرگز نباید فراموش کنیم که جوانان ما زمان جنگ تحمیلی و سال‌های اخیر در برابر دشمنان ایران عزیز ایستادگی کردند و از جان خود گذشتند تا مبادا خدای ناکرده، کسی به مرزهای این کشور تعدی کند و بخواهد بخشی از آن را تجزیه کند.

وی افزود: امیدوارم با درایت و چشمان باز، فتنه‌های دشمن تجزیه‌طلب را خنثی کنیم تا شرمنده خون شهیدان نشویم.

گفتنی است دیروز دوشنبه جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و شهید چمران در محکومیت حوادث و اغتشاشات اخیر کشور، در محوطه دانشگاه شهید چمران تجمع و راهپیمایی کردند.

 

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.