قتل «تیک‌آف»؛ رَپِر سیاه‌پوست ۲۸ ساله آمریکایی

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرنا از سی ان ان؛ ‌ «تیک‌آف» (Takeoff) یکی از اعضای گروه رپ سه‌نفره «Migos» روز سه‌شنبه در تگزاس هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

رئیس پلیس اداره پلیس هیوستون در کنفراس خبری اعلام کرد، پلیس در ساعت  ۲:۳۴ بامداد به وقت محلی گزارشی درباره شلیک دریافت کرده است. ماموران پلیس به ساختمان «بیلیارد و بولینگ ۸۱۰ هیوستون» محل برگزاری یک مهمانی خصوصی رسید و با جسد یک مرد در صحنه مواجه شد.

دو نفر دیگر، یک مرد ۲۳ ساله و یک زن ۲۴ ساله نیز که در جریان تیراندازی زخمی شده بودند با وجود جراحات مرگبار خود را به بیمارستان رساندند

کارکنان مرکز بیلیارد در گفت‌وگویی به پلیس اطلاع داده بودند که پس از پایان مهمانی یک نزاع خیابانی بزرگ با حضور گروه بزرگی از افراد در مقابل در ورودی ساختمان به وجود آمد و در نهایت تیراندازی آغاز شد. دست‌کم ۴۰ نفر در صحنه تیراندازی حضور داشتند.

با اعلام خبر درگذشت این رپر، جامعه «هیپ هاپ»‌ که هنوز در شوک خبر درگذشت «پی‌ان‌بی راک» دیگر رپر آمریکایی بر اثر شلیک مرگبار گلوله بود، بار دیگر در بهت فرو رفت و چهره‌های سرشناس این حوزه با اعلام پیام‌هایی در فضای مجازی به «تیک‌آف» ادای احترام کردند.

«تیک‌آف» در ایالت جورجیا متولد شد و فعالیت به عنوان رپر را با همکاری دایی خود، «کویوو» رپر آمریکایی و «آفست» در قالب یک گروه سه‌نفره آغاز کرد. این گروه سه‌نفره در سال ۲۰۱۳ و با انتشار تک‌آهنگ «ورساچه» به شهرت رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.