راهپیمایی یوم‌الله ۱۳آبان در۶۰شهر خوزستان برگزار می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان همزمان با پاسداشت این روز بزرگ از عموم مردم انقلابی و بابصیرت خوزستان خواست در این راهپیمایی حماسی حضور یابند و نفرت و انزجار خود را جنایات امریکا “شیطان بزرگ ” فریاد زنند.

راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر اهواز فرداجمعه از ساعت ۹.۳۰ از مقابل شهر بازی در بولوار آیت الله بهبهانی تا مصلای نماز جمعه این شهر برگزار خواهد شد.

سخنران این راهپیمایی سردار حمیدرضا مقدم فر مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

نماینده مردم اهواز ، کارون ، حمیدیه و باوی  ونایب رطیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز گفت:حضور دشمن شکن در راهپیمایی ۱۳ آبان تیر خلاصی به همه اهداف شوم دشمن به ویژه آمریکا و ایادی آنان خواهد بود.

سید کریم حسینی افزود:این روزها استکبار جهانی با همه امکانات و جنگ ترکیبی برای مقابله با جمهوری اسلامی وارد کارزار شده است و حضور مردم در راهپیمایی روز جمعه ۱۳ آبان حقانیت خود را به استکبار جهانی اعلام خواهند کرد.

وی گفت:امسال مردم با حضور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، به آمریکا و ایادی آن اعلام می‌کند که همچنان بر محور، ولی فقیه زمان در برابر همه تعدی‌ها و عهدشکنی‌ها و توطئه های آمریکا ایستادگی می‌کنند وبا وحدت همه ترفندهای آن را دفع می کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز گفت: فرزندان ما با حضور خود در راهپیمایی اعلام می‌کنند که در مبارزه با استکبار جهانی همچنان دست به دست هم داده‌اند و این مبارزه را با حضور خود در مدارس و ارتقای علمی و پرورشی به عنوان آینده‌سازان، مانند نسل‌های گذشته ادامه می‌دهند و دانش‌آموزان با تبعیت از شهدای دانش‌آموزنسبت به کشور و میهن خود وفادار هستند.

همزمان با اوج گیری اقدامات خصمانه دولت امریکا علیه ملت و نظام اسلامی ایران دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ سفارت امریکا در تهران که بعدها معلوم شد مرکز جاسوسی و توطئه علیه ملت ایران بوده را به تصرف انقلابی خود  درآوردند و خط نفاق و توطئه را قطع کردند.

 

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.