حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان، تیر خلاص به دشمن است

سید کریم حسینی با اشاره به ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: این روزها استکبار جهانی با تمامی امکانات خود در مقابله با جمهوری اسلامی وارد کارزار شده است و حضور مردم در راهپیمایی روز جمعه ۱۳ آبان حقانیت خود را به استکبار جهانی اعلام می‌کنند؛ ملت ایران در چهار دهه اخیر مبارزه خود را با استکبار به اثبات رسانده است و حقانیت ایران اسلامی در این مبارزه برای همه آزاداندیشان جهان مشخص شده است.

وی افزود: امسال مردم با حضور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، به آمریکا و ایادی استکبار اعلام می‌کند که همچنان بر محور ولی فقیه زمان در برابر همه تعدی‌ها و عهدشکنی‌ها و مبارزه‌ای که آمریکا امروز با همه توان از آشوب و اغتشاش گرفته تا ترور ایجاد کرده است، ایستادگی می‌کنند و ید احده هستند. این مقاومت قطعا به پیروزی ختم خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت روز دانش‌آموز گفت: فرزندان ما با حضور خود در راهپیمایی اعلام می‌کنند که در مبارزه با استکبار جهانی همچنان دست به دست هم داده‌اند و این مبارزه را با حضور خود در مدارس و ارتقای علمی و پرورشی به عنوان آینده‌سازان، مانند نسل‌های گذشته ادامه می‌دهند.

حسینی گفت: حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی تیر خلاصی به همه اهداف شوم دشمن به ویژه آمریکا و ایادی آن‌ها است. دانش‌آموزان با تبعیت از شهدای دانش‌آموز، به ویژه شهدای دانش‌آموز در روزهای گذشته، نسبت به کشور و میهن خود با مقاومت ایستاده‌اند و وفادار هستند.

 

 

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.