پانزدهمین جلسه شورای عالی سیاست گذاری و برنامه ریزی برگزار شد

به گزارش امور ارتباطات معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز، این جلسه به ریاست رضا امینی شهردار کلانشهر اهواز و با حضور سیاوش محمودی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز، جاسم موسی پور قائم مقام شهردار، معاونین شهردار، مدیرکل حسابرسی ، مدیرکل اداره تشخیص و وصول درآمد و مدیرکل برنامه ریزی و بودجه در سالن جلسات شهرداری مرکز برگزار شد.
شهردارکلانشهر اهواز در این جلسه اظهار کرد: با پیشرفت علم، و جنبش های نرم افزاری و توسعه فناوری اطلاعات، جهت استفاده بهینه از منابع شهرداری توجهات به سمت کاهش هزینه های جاری رفته است.
رضا امینی با اشاره به اینکه منابعی که از ذینفعان دریافت می شود، بیشتر صرف خدمات رسانی به مردم شهر شود، افزود: تلاش می کنیم شهرداری اهواز چابک شود.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز در این جلسه با اشاره به وضعیت پیش نویس اساسنامه سازمانها منطبق بر ماده ۸۴ و ۵۴ ، اظهارکرد: ویرایش نهایی منوط به تصمیم گیری در رابطه با ابهامات در بخش وظایف اساسنامه سازمانها است.
سعید فردانی با بیان اینکه همانطور که برنامه ها به سمت نتیجه محوری می رود، ساختار و فرآیند ها هم به سمت نتیجه محوری می رود به ارائه گزارش برنامه اهواز ۱۴۰۵در سطح کارگروههای تخصصی حوزه های شهرسازی، خدمات شهری، مالی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و … و گزارش اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری اهواز پرداخت.
مهدی آذربایجانی معاون مالی و اقتصادی شهرداری اهواز در پایان این جلسه حداقل منابع بودجه سال ۱۴۰۲ به تفکیک ستاد، مناطق و سازمانهای وابسته به تفکیک نوع منبع ( منابع داخلی، وام، سرمایه گذاری، اوراق مشارکت و کمک های دولت) را تشریح کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.