حضور پرشور اهوازی‌ها در راهپیمایی ۱۳ آبان

راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام و روز دانش آموز همزمان با سراسر کشور از ساعت ۹:۳٠ امروز جمعه در اهواز و ۶۰ شهر استان خوزستان آغاز شد.

زن و مرد، پیر و جوان، دختر و پسر، دانش‌آموز و دانشجو، متحد و همدل، با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و بنرهای مرگ بر آمریکا حضور پرشوری در راهپیمایی امروز اهواز داشتند.

امروز و از ساعت های اولیه صبح، مردم اهواز با در دست داشتن عکس های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و شهیدانی که برای حفظ این آب و خاک خون و جان دادند، بار دیگر همبستگی و اتحاد خود را در دفاع از آرمان های انقلاب و حفظ ایران اسلامی نشان دادند و با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا انزجار خود را از «شیطان بزرگ» فریاد زدند.

راهپیمایی مردم اهواز تا مصلای مهدیه امام خمینی (ره) محل برگزاری نماز جمعه ادامه داشت و در پایان نیز قطعنامه سراسری راهپیمایی ۱۳ آبان قرائت شد.

همچنین همزمان با برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان، پیکر مطهر «حمزه بهمنش» شهید تازه تفحض شده دوران دفاع مقدس از مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز تشییع و در قطعه ۲ شهدای بهشت آباد به خاک سپرده شد.

 

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.