استاندار: تشکیل کارگروه دانش آموزی در استان خوزستان ضرورت دارد

صادق خلیلیان در دیدار با دانش آموزان دختر مسئول اتحادیه های انجمن اسلامی دانش آموزی سراسر استان بیان کرد: استعدادیابی از دانش آموزان نخبه در مدارس استان خوزستان باید به عنوان یک اولویت در نظر گرفته شود.

وی جایگاه اتحادیه های انجمن اسلامی دانش آموزان را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: جایگاه اتحادیه های انجمن اسلامی باید همانند سال های قبل ارتقاء ویژه ای پیدا کند.

استاندار خوزستان عدالت آموزشی را یک اصل در آموزش کشور دانست و بیان کرد: عدالت آموزشی به عنوان یک راهبرد اساسی در دستگاه تعلیم و تربیت باید مدنظر باشد.

وی توسعه کشور در زمینه های علمی را یکی از نتایج انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: بازدید از پیشرفت های کشور در حوزه های مختلف علمی و فرهنگی یک ضرورت جدی برای دانش آموزان است که باید در قالب اردوهای علمی دیده شود.

دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند

مسعود حمیدی نژاد چهارشنبه در در دیدار با دانش آموزان دختر مسئول اتحادیه های انجمن اسلامی خوزستان به مناسبت هفته دانش آموز بیان کرد: آشنایی دانش آموزان با پیشرفت ها و موفقیتهای ایران اسلامی امری ضروری است.

وی گفت: دانش آموزان در پیشرفت و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش ویژه ای ایفا می کنند.

وی با اشاره به ضرورت تبیین پیشرفت های میهن اسلامی در طول جمهوری اسلامی ایران، افزود: برنامه ریزی های متعددی درجهت بازدید دانش آموزان از توانمندی های مختلف کشور در قالب اردوهایی در نظر گرفته شده است.

حمیدی نژاد بیان کرد: جلسات و برنامه های روشنگری و تبیین پیشرفت های کشور در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی برای دانش آموزان به عنوان نسل آینده کشور در حال انجام است.

از تاریخ هفتم آبان ماه به مدت یک‌هفته به نام هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است.

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و یکصد هزار نفر است.

 

 

 

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.