تروریسم رسانه‌ای دنبال ایجاد یاس و ناامیدی بین نوجوانان و جوانان است

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد مهدی اسماعیلی در شصتمین آیین تجلیل از دانش آموزان منتخب جایزه البرز اظهار داشت: آینده ایران اسلامی به دست دانش آموزان عزیز ما رقم خواهد خورد و تبدیل به ایران قوی در تمامی عرصه ها خواهد شد.

وی افزود: دشمنان ما با ترفندهای مختلف به دنبال دلسردی و ایجاد نا امیدی بین ملت ایران عزیز هستند.

وی با تاکید بر اینکه نزاع مهم ما در خصوص امید و ناامیدی است، گفت: دشمنان ما مخالف وحدت ملی و به دنبال یاس و ناامیدی و ایجاد شکاف ملی، نسلی و مردمی هستند.

وزیر دولت سیزدهم ادامه داد: باید تلاش کنیم محدوده فعالیت‌هایمان را در مدار پیشرفت و گسترش قرار دهیم ما خدمتگذاران جوانان هستیم و باید تلاش کنیم امید را در جامعه تزریق کرده و نشاط را گسترش دهیم.

وزیر ارشاد در ادامه سخنان خویش در خصوص جایزه البرز بیان داشت: بسیاری از بزرگان ما در دهه های قبل جایزه البرز را دریافت کرده اند.مرحوم البرز به دنبال شکوفایی ایران و ایرانی بود که از خداوند منان برای ایشان علو درجات را مسئلت می کنیم.

اسماعیلی ادامه داد: به همین منظور از ریاست و سازمان اوقاف و همکاران آن و بنیاد فرهنگی البرز به لحاظ تلاش در عرصه فرهنگی و تعلیم و تربیت قدردانی می کنم و برای نوجوانان و جوانان آرزوی توفیق و سر بلندی را دارم.

وزیر ارشاد ادامه داد: وقف در فرهنگ اسلامی ما یکی از مهمتربن اموزه های فرهنگی و اجتماعی دین ما است که تبعات مختلف اقتصادی دارد. در معارف اسلامی و مفاهیم قرانی مهمترین مترادفی که برای وقف می توان عنوان کرد مفهوم صدقه جاریه یعنی احسان که پایان ندارد است، زیرا تدوام دارد و متعلق به زمان و رویداد خاصی خاصی نیست و مانند یک چشمه جوشان است که گدر زمان انرا خاموش نمی کند.

وی گفت: ایران در حوزه وقف فرهنگ غنی دارد و در هیچ جای کشورمان نیست که با این سنت حسنه روبرو نباشیم.

شصتمین آیین تجلیل از دانش آموزان برتر جایزه البرز با حضور وزیر آموزش و پرورش، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان اوقاف و خیریه و جمعی از مسئولان کشور در مرکز همایش‌های بین المللی هتل بزرگ ارم آغاز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.