برگزاری دومین نشست کمیته شورای حمل و نقل و ترافیک کلانشهر اهواز

دومین نشست کمیته شورای حمل و نقل و ترافیک کلانشهر اهواز به ریاست معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز و با حضور رئیس پلیس راهور، معاون فوریتهای پزشکی استان و جمعی از مدیران و کارشناسان مربوطه در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

حجت ا… سلیمانی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز اظهار داشت: در این نشست مصوبات جلسه پیشین کمیته شورای حمل و نقل و ترافیک پیگیری و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد پس از بررسی تصادفات از طریق داده های ثبت شده در فرم کام ۱۴۱، در خصوص نصب سرعتکاه ها، اولویت بندی صورت گرفته و اقدامات لازم جهت اجرا به صورت استاندارد و بر مبنای سرعت مجاز معبر، انجام گیرد.

وی عنوان کرد: همچنین مقرر شد طرح نهایی اصلاح هندسی و علائم و تجهیزات ۵۰ نقطه حادثه خیز اولویت دار، طی یک مکاتبه به پلیس راهور، جهت هم افزایی و برنامه ریزی عملیات اجرایی، ارائه گردد.

این مقام مسئول ادامه داد: می بایست درب ورودی پارکینگ ابتدای خیابان خسروی با توجه به عرض کم خیابان و صف وسایل ورودی به پارکینگ، به محلی خارج از خیابان مذکور منتقل شده و پس از آن پارکینگ بازگشایی گردد.

در پایان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز ضمن اشاره به اختلاف گزارش ارائه شده توسط پلیس راهور و شهرداری اهواز، تأکید کرد: مدیر مرکز کنترل ترافیک با هماهنگی ریاست پلیس راهور، عملکرد خودروهای تجهیز شده به سامانه ثبت تخلف را کنترل نماید و در صورت تأمین نیروی انسانی توسط شهرداری اهواز، فرآیند صدور برگ جریمه در خاتمه گشت روزانه، انجام گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.