شهرداری‌های خوزستان بهره‌برداران وسایل بازی را ملزم به رعایت استاندارد کنند

علی داوودی بیان کرد: پارک ها و شهربازی ها مشمول قانون استاندارد اجباری هستند و بهره برداران ملزم به رعایت این قانون هستند در غیر این صورت به صورت قانونی با آن ها برخورد خواهد شد.

وی گفت: از شرکت های تولید کننده ابزار و وسایل بازی تا بهره برداران خانه های بازی و شهربازی ها ملزم به رعایت قوانین استاندارد هستند ، حتی در نصب این وسایل نیز باید نکات و قوانین استاندارد رعایت شود، بازرسان استاندارد در بازرسی ها این نکات را مد نظر دارند.

مدیر کل استاندارد خوزستان ادامه داد: گواهینامه استانداردی که برای بهره برداران خانه های بازی و یا شهربازی ها صادر می شود یکساله است و باید بعد از این مدت اعتبار گواهینامه تمدید شود در غیر اینصورت تخلف محسوب می شود، این اقدام برای حفظ سلامت و امنیت استفاده کنندگان است.

داوودی ادامه داد: مردم باید گواهینامه استاندارد را در خانه های بازی و یا وسایل بازی در شهربازی ها برای استفاده کودکان خود بررسی کنند و یا از بهره برداران این گواهینامه ها را درخواست کنند، در صورت ارائه نکردن گواهینامه و یا تمام شدن مدت اعتبار آن فرد مرتکب تخلف شده و می توان به اداره استاندارد این تخلف را اعلام کرد.

اهواز دارای یک شهر بازی و ۴۰ خانه بازی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.