کولرهای توقیفی قاچاق باید به مدارس خوزستان داده شود

احمد سراج در هشتاد و دومین نشست رسمی شورای اسلامی کلانشهر اهواز در صحن علنی این شورا که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد، ادامه داد: با توجه به گرمای هشت ماهه اهواز و کمبود مدارس خوزستان به وسایل سرمایشی، مسوولان استان نباید اجازه خروج کولرهای قاچاق که امروز در مالکیت دولت است از این استان را بدهند ضمن اینکه باید تلاش شود تا این کولرها در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب برای اجرای اردوی راهیان پیشرفت افزود: پیشنهاد می شود مکانی برای تجمیع تمام دستاوردهای علمی، صنعتی، نظامی و شرکت های دانش بنیان در قالب نمایشگاه ایجاد شود.

سراج ادامه داد: احیای ۴۰ زمین ورزشی روباز در اهواز در دستور کار است که پیشنهاد می شود ۱۰ تا ۱۵ زمین ورزشی در مدارسی که دارای فضای باز وسیع است احداث شود تا ضمن بهره گیری دانش آموزان، این زمین ها در زمان تعطیلی مدارس، در اختیار مردم به ویژه بانوان قرار گیرد.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی کلانشهر اهواز نیز در این نشست با اشاره به استفاده از ظرفیت حیاط مدارس هسته مرکزی اهواز به عنوان توقفگاه خودرویی، گفت: با توجه به مشکل جدی توقفگاه خودرویی در بافت مرکزی اهواز استفاده از حیاط این مدارس در زمان تعطیلی،می تواند گوشه ای از این مشکل را برطرف کند.

عادل شیشه گری در ادامه ضرورت گفت و گو با نسل جوان و نوجوان را مورد اشاره قرار داد و افزود: ایجاد بستر گفت و گو ها میان نسل جوان می تواند ضمن آگاهی از دغدغه آنها، موجب استفاده از ظرفیت آنها برای حل مشکلات شود.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.