مجلس بر واردات خودرو مصر است/ اجحاف خودروسازان باید روزی خاتمه یابد

مجتبی یوسفی با انتقاد از عملکرد وزارت صمت در خصوص خودروسازان اظهار کرد: شخص وزیر صمت هم معتقد است که وضعیت فعلی خودرو در کشور برای هیچکس قابل پذیرش نیست و همه از خودروهای بی کیفیت و گران داخلی استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه مشکلی که در بحث خودرو در کشور وجود دارد در یک سال و چند ماهه دولت رئیسی به وجود نیامده است و از سال‌های قبل وجود دارد، افزود: به دلیل سوء مدیریت دولت قبل ۱۷۰ هزار دستگاه خودرو کف کارخانه‌ها به صورت ناقص مانده بود که خوشبختانه با مدیریت انجام شده این عدد به صفر رسیده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گله مردم و مسئولان از خودروسازان و وضعیت خودرو در کشور کامل به جا است، گفت: باید برنامه‌ریزی‌هایی انجام شود تا در یک بازه زمانی مشخص مشکل خودرو در کشور حل و یک شیوه رقابتی در بازار خودروی داخلی ایجاد شود.

یوسفی عنوان کرد: باید یک روزی اجحافی که خودروسازان به مردم انجام می‌دهند خاتمه یابد. باید اقدامات و برنامه‌ریزی‌هایی انجام شود تا وضعیت خودرو در کشور ساماندهی شود و بتوانیم از وضعیتی که خودروسازان تولیدات بی کیفیت خود را گران می‌فروشند فاصله بگیریم.

وی با بیان اینکه انحصار خودروسازان داخلی باید شکسته شود، افزود: باید از اشتغال و تولیدات داخلی حمایت شود اما نمی‌توان این کار را به قیمت جان و مال مردم انجام داد و باید اقداماتی انجام شود تا وضعیت عملکرد خودروسازان بهبود یابد و تولیداتشان با کیفیت‌تر شود.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه وزارت صمت در خصوص واردات خودرو گفت: مجلس به واردات خودرو مصر است و پای آن ایستاده است و شرایطی باید در این زمینه رقم بخورد تا بازار خودرو در داخل کشور رقابتی شود.

 

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.