اجرای اصل طرح غدیر، مطالبه مردم خوزستان است

سید کریم حسینی با انتقاد از کیفیت آب شرب اهواز در روزهای اخیر اظهار کرد: یک ناهماهنگی میان سازمان آب و برق خوزستان که متولی رساندن آب به ابتدای شهرها است و شرکت آب و فاضلاب خوزستان وجود دارد.
وی با اشاره به شرایط به وجود آمده در بحث قطعی و کدورت آب در مناطق مختلف اهواز در روزهای گذشته افزود: براساس آنچه کارشناسان عنوان کرده‌اند پس از بارندگی‌ها این وضعیت قابل پیش‌بینی بود و شرکت آبفا باید تدابیری را در این زمینه اتخاذ می‌کرد.
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: این آمادگی باید وجود داشته باشد تا آبی که قرار است برای شرب مردم استفاده شود دچار کاهش کیفیت نشود و راهکارهایی در این خصوص در نظر گرفته می‌شد.
حسینی عنوان کرد: متاسفانه اقداماتی که نیاز بود انجام شود تا آب اهواز پس از بارندگی دچار کاهش کیفیت و قطعی نشود، انجام نشد و وضعیتی به وجود آمد که اصلا مورد پذیرش نیست.
وی با بیان اینکه با تلاش‌های انجام شده در حال حاضر مشکل اهواز حل شده است، ادامه داد: مسئولان باید بدانند که این مساله دیگر اصلا نباید تکرار شود.
نماینده اهواز در مجلس در خصوص صحبت‌های مطرح‌شده در زمینه افتتاح زودهنگام طرح آبرسانی غدیر در خوزستان گفت: این صحبت‌ها باید قبل از افتتاح طرح باشد و اینکه الان چنین صحبت‌هایی انجام شود فایده‌ای ندارد. تذکرات لازم قبل از افتتاح داده شده و در خصوص شرایط فعلی طرح غدیر نیز کارشناسان باید اظهار نظر کنند.
حسینی با بیان اینکه مطالبه اصلی مردم خوزستان اجرای اصل طرح غدیر است که آبرسانی در آن از پشت سد دز انجام می‌شود، عنوان کرد: آخرین وضعیت طرح موقت آبرسانی غدیر از سوی نمایندگان در مجلس پیگیری خواهد شد اما خواسته اصلی اجرای کل طرح غدیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.