مسدود شدن بخشی از جاده ساحلی غربی اهواز برای اتصال خط اصلی فاضلاب

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع شهروندان اهوازی می‌رساند به منظور اجرای اتصال خط اصلی فاضلاب خیابان میهن کیانپارس به خط اصلی فاضلاب، مسیر تردد جاده ساحلی غربی محور شمال به جنوب و جنوب به شمال، حدفاصل خیابان ۹ تا بیمارستان مهر اهواز به مدت ۷۲ ساعت از چهارشنبه ۲۵ آبان تا روز جمعه ۲۷ آبان مسدود است.

این روابط عمومی در این اطلاعیه آورده است: ضمن عرض پوزش از مردم اهواز خواهشمندیم با انتخاب مسیر دیگری برای تردد ما را در خدمت رسانی بیشتر یاری کنند.

جاده ساحلی اهواز از مسیرهای پرتردد شهر اهواز است و در بیشتر ساعات دارای ترافیک است.

اجرای شبکه فاضلاب اهواز که از سال ۱۳۷۲ آغاز شده تاکنون حدود ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. تکمیل نشدن شبکه فاضلاب، فرسودگی و ریزش این شبکه در نقطه های مختلف، وضعیت خاص و شیب صفر زمین اهواز موجب شده است تا این شهر در فصل بارش با مشکل بالازدگی فاضلاب و آب گرفتگی معابر به صورت بحرانی روبه رو شود که با روی کار آمدن دولت سیزدهم تکمیل این شبکه به عنوان یک اولویت در دستور کار ملی قرار گرفت و روند عملیات اجرایی آن سرعت زیادی گرفته است.

مسدود شدن پل سفید اهواز برای ۲ هفته

گزارش دیگر حاکیست: پل سفید(هلالی) اهواز به مدت ۲ هفته بر روی خودروها عبوری بسته است. شهرداری منطقه ۲ اهواز به منظور حفظ سلامت شهروندان و همچنین جلوگیری از خطر احتمالی این منطقه، اقدام به ترمیم و بازسازی درزهای انبساط پل سفید کرده است که بر این اساس این پل به مدت ۲ هفته از تاریخ ۱۹ آبان جاری بسته ‌است.

پل سفید به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده و امتداد خیابان طالقانی و میدان شهدا در شرق اهواز را به امانیه، فلکه فرمانداری و بیمارستان رازی در غرب رودخانه کارون وصل می‌کند.

 

 

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.