: قیمت مرغ در خوزستان به کمتر از نرخ مصوب رسید

علی‌رحم کریمی در خصوص آخرین وضعیت بازار مرغ در خوزستان پس از تصویب افزایش قیمت مرغ کشتار روز اظهار کرد: از حدود ۱۰ روز گذشته با تصویب ستاد تنظیم بازار کشور قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز ۶۳ هزار تومان اعلام شد.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به افزایش عرضه مرغ کشتار روز در بازار خوزستان، قیمت مرغ کشتار روز در استان به قیمتی پایین تر از نرخ مصوب رسیده است و هر کیلوگرم مرغ کشتار روز با قیمت حدود ۵۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای کنترل بازار و افزایش جوجه‌ریزی نسبت به ماه قبل و همچنین نسبت به مدت مشابه سال گذشته، عرضه مرغ در بازار افزایش یافته و این مساله عامل کاهش قیمت مرغ شده است.

کریمی عنوان کرد: در حال حاضر روند توزیع مرغ کشتار روز و همچنین مرغ منجمد در استان در حال انجام است و هیچ مشکلی در خصوص تامین مرغ وجود ندارد و قیمت آن نیز حتی پایین تر از قیمتی است که از سوی ستاد تنظیم بازار کشور اعلام شده است.

وی افزود: امیدواریم شرایطی که در بحث قیمت مرغ کشتار روز به وجود آمده باعث نشود تا در بحث جوجه‌ریزی برای ماه‌های آتی اخلال ایجاد شود و امیدواریم همین روند مطلوب جوجه‌ریزی و تامین مرغ کشتار روز در بازار استان ادامه داشته باشد.

 

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.