لاین شمال – جنوب میدان دانشگاه اهواز به بهره‌برداری رسید

رضا امینی شهردار اهواز در مراسم بهره‌برداری از لاین شمال- جنوب میدان دانشگاه که روز دوشنبه (۲۳ آبان‌ماه) برگزار شد، عنوان کرد: خداوند را شاکریم توفیق بهره‌برداری از لاین دوم پل میدان دانشگاه پل شهید قربانی که از سمت امانیه به گلستان بار ترافیکی را تخلیه می‌کند، افتتاح شد.
وی افزود: همانطور که به مردم شریف اهواز قول داده بودیم قرار بود طبق برنامه زمان‌بندی ۲۰ آبان‌ماه این پل به بهره‌برداری برسد که به دلیل بارندگی و بارش نزولات آسمانی با ۴۸ ساعت تاخیر روکش نهایی پل انجام شد و عوامل معاونت فنی و عمرانی، پیمانکار محترم و قرار گاه خاتم النبیاء، عوامل شهرداری منطقه چهار، معاونت حمل و نقل ترافیک و از همه مهمتر همراهی مردم شریف محل بود که واقعا صبوری کردند تا این پل به بهره‌برداری برسد.
امینی ادامه داد: مدت زیادی آثار و تبعات اجرای عملیات عمرانی این پل بر زندگی مردم این محدوده اثرات زیان‌باری داشته است که با خونگرمی، همراهی و صبوری کمک کردند که پروژه علی رغم مشکلاتی که پیش روی اجرا بود، به ثمر بنشیند.
شهردار اهواز گفت: انشاءالله بر اساس برنامه زمان‌بندی بعدی دو قطعه دیگر مجموع تقاطع غیر همسطح تا پایان دی‌ماه بهره‌برداری می‌شود و تلاش پیمانکار و عوامل شهرداری این است که یکی از این دو قطعه تا پایان آذرماه و یکی تا پایان دی‌ماه تحویل مردم شریف اهواز شود.
وی تصریح کرد: بحث نور پردازی پل یکی از مولفه‌های جدید است و زیبایی این طرح عمرانی است که ضلع مقابل هم در روزهای آینده تغییر پیدا خواهد کرد و نورش همسان با ضلع شمالی بازیابی و احداث می‌شوند و پایه‌های چراغ روشن قرار خواهند گرفت.
امینی در پایان ضمن قدردانی از شکیبایی همه مردم اهواز که تلاش، کمک و همراهی کردند، تاکید کرد: به دلیل اینکه محل اتصال رانت خروجی پل از سمت امانیه به سمت پل پنجم با یک قوس قرار است با اولویت و فوریت احداث شود، قدری از قطعه اول پل را از دو لاین به یک لاین تبدیل می‌کند و باید رانندگان مراقب و با احتیاط از این مقطع عبور کنند تا یک هفته آینده این بخش هم تکمیل شود و پل کاملا در اختیار رانندگان قرار بگیرد.
منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.