تولید باکیفیت در راستای استراتژی گل‌گهر

جعفر رفعیان افزود: در اهداف جزیی تر بهبود در حوزه معدن، فرآوری و گندله سازی را در دستور کار داریم. از نظر معاون بهره برداری گل گهر این بهبود شامل؛ نوسازی ناوگان ماشین آلات معدنی توسط شرکت گل گهر، بهبود در کیفیت محصول خط ۴ و خطوط ۵، ۶ و ۷ کنسانتره و افزایش ظرفیت تولید گندله ها و ارتقاء کیفیت محصول است.

وی با بیان اینکه شرکت معدنی وصنعتی گل گهر همواره به خواسته های کمی و کیفی مشتریان خود احترام گذاشته است، تاکید کرد: سیاست اصلی این معاونت در راستای استراتژی شرکت در سال جاری تداوم تولید همراه با افزایش کیفیت محصول است.

وی افزود: خوشبختانه همکاران بنده در حوزه معدن کاری و خطوط تولید در سالیان اخیر با اقدامات جهادی خود موجب افزایش درآمد شرکت معدنی و صنعتی گل گهر از طریق تولید حداکثری با کیفیت مطلوب محصول شده اند و نتیجه این اقدامات در سال جاری ثبت ۲۱ رکورد تولیدی کمی و کیفی در بخش کنسانتره و گندله بوده است که همگی در ۳ ماه ابتدایی سال به ثبت رسیده است. همچنین در حال حاضر آماده بکاری بسیاری از خطوط تولیدی ما نزدیک به ۱۰۰ درصد می باشد.

معاون بهره برداری گل گهر با تاکید بر اینکه اگر محدودیت های برق در سال جاری وجود نداشت از لحاظ کمی نسبت به سال قبل تولیدات شرکت فراتر می رفت، اذعان داشت: منتهی هدف اصلی ما تولید حداکثری با افزایش کیفیت است و اینکه شرکت بتواند به واسطه این استراتژی تداوم درآمدزایی داشته باشد.

مهندس رفیعیان معتقد است پایش و کنترل جهت بهبود عملکرد مرتب انجام می شود؛ «با توجه به یکسری شاخص های عملکردی که به عنوان وظیفه در این حوزه داریم مطابق با آن ها جهت بهتر شدن عملکرد، خودمان را پایش و کنترل می کنیم که با هدف افزایش شاخص ها نسبت به قبل تلاش می کنیم بخش زیادی از این شاخص ها درراستای اهداف تولیدی، توسعه زیرساخت های تولید و افزایش کیفیت محصول است».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.