حضور معاون رییس جمهور در خوزستان برای بررسی حادثه ایذه/ درخواست دایی کیان از نیروهای امنیتی

عصر روز گذشته ۲۵ آبان ماه در یک حمله تروریستی به بازار مرکزی ایذه مردم، نیروهای بسیج و محافظان امنیت مورد تیراندازی قرار گرفتند.

در این حمله تعدادی از مردم شهید و مجروح شدند که ساعتی پیش نیز یکی دیگر از مجروحان به خیل شهدا پیوست و تعداد شهدای این حادثه به هفت نفر رسید و ۱۰ نفر مجروح شده اند.

در پی این حمله تروریستی و شهادت هفت نفر از مردم ایذه، با اعلام حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد و خلیلیان استاندار خوزستان، امروز در استان و سه روز در شهرستان ایذه عزای عمومی اعلام شده است.

علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان هم اعلام کرده است که ۳ نفر از عوامل اصلی حوادث و اغتشاشات اخیر شهرستان ایذه دستگیر شده‌اند و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط در دستور کار قرار دارد.

علی دهقانی در این رابطه گفت: به دادستان و رئیس دادگستری این شهرستان دستور ویژه داده شد تا کلیه اقدامات لازم را در جهت شناسایی و دستگیری عوامل اصلی این حوادث و اغتشاشات انجام دهند.

کسانی که در زمین تروریست‌های رسانه‌ای بازی کردند، باید پاسخگو باشند

علی بهادری جهرمی هم در حساب کاربری خود در توییتر در این باره نوشت:

«‏تروریست‌های رسانه‌ای، تجزیه طلب و آشوبگران سه ضلع پازل دشمن، با خیال خام تکه پاره کردن ایران و جلوگیری از پیشرفت آن هستند.

کسانی که در زمین تروریست‌های رسانه‌ای بازی کردند، باید پاسخگوی عملکرد دنباله‌های آنان در خیابان‌های ‎ایذه و ‎اصفهان باشند.»

برخورد قاطع با عاملان جنایات ایذه و اصفهان، خواسته و حق ملت است

سخنگوی شورای نگهبان گفت: حمله بی‌رحمانه به مردم بی‌دفاع و مدافعان امنیت در ‎ایذه و ‎اصفهان همان چیزی است که عاملان فاجعه شاهچراغ برای تمام شهرهای ایران آرزو می‌کنند.

هادی طحان نظیف در توییتر نوشت:

«حمله بی‌رحمانه به مردم بی‌دفاع و مدافعان امنیت در ‎ایذه و ‎اصفهان همان چیزی است که عاملان فاجعه شاهچراغ برای تمام شهرهای ایران آرزو می‌کنند. برخورد قاطع با عاملان این جنایات، خواسته و حق ملتی است که با دیدن تصاویر مردم در خون غلتیده از خشم و غیرت لبریز شده‌اند.

ایران، تسلیت»

باید انتقام جدی و خشنی از جنایت ایذه گرفته شود

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید انتقام جدی و خشن از همه کسانی که این جنایت را در ایذه انجام و ابزار آن را تدارک دیدند گرفته شود تا فکر نکنند هر غلطی را می توانند انجام دهند.

حجت الاسلام و المسلیمن محسن حیدری با تسلیت حادثه تروریستی ایذه و شهادت هفت نفر از مردم این شهر، اظهارکرد: امیدوارم خدا این شهدای مظلوم، این جوانان و این کودک خرسال را که در این حادثه به شهادت رسیدند، با شهدای کربلا محشور کند و به خانواده آن ها صبر عنایت کند. ان شااءلله خداون به مجروحان این حادثه نیز شفای عاجل و صحت کامل عنایت بفرماید.

وی ادامه داد: این فاجعه که در ایذه اتفاق افتاد همانند فاجعه های دیگر بیانگر اوج وحشی گری دشمنان ما است، به این معنا که دشمنان از جنس داعش و منافقین و از خدا بیخبر هیچ حد و مرزی از نظر انسانیت و بشری را رعایت نمی کنند و موظف هستند که ماهیت خشن اربابان خود را نشان دهند. بنابراین بحث اغتشاش و حتی براندازی نظام مطرح نیست و آنچه برای دشمن مطرح است انتقام گرفتن از ملت ایران است زیرا ملت ایران از نظر آمریکا و اسراییل مقصر اصلی است؛ ملتی که ۴۴ سال پای امام و مقام معظم رهبری، اسلام، آزادی و استقلال خود ایستاد تا شخصیت بین المللی، کرامت و عزت خود را حفظ کنند از نظر استکبار گناهکار بوده و مجرم است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پس چنین مواقعی نباید انتظار داشته باشیم که کمیسون های حقوق بشر و سازمان های بین المللی این اقدامات را محکوم کنند زیرا همه آن ها سر و ته یک کرباس و همه وابسته استکبار جهانی هستند.

وی تاکید کرد: همچنین ما ملت ایران تمام اقوام، قشرها و سلیقه های سیاسی باید امت واحده باشیم و باید دست هم را بفشاریم و قطعا در این صورت است که ملت ایران می تواند بر دشمنان وحشی خود پیروز شود و قطعا توطئه ای که دشمنان اسلام و ایران برای ملت ایران تدارک دیدند همچون توطئه های دیگر به برکت وحدت و حرکت پشت سر رهبری خنثی خواهد شد.

حیدری عنوان کرد: دشمن باید بداند که با این جنایت ها و خونریزی ها ملت ایران هرگز سست نمی شود، بلکه روز به روز استحکام بیشتری پیدا می کند و عزم و جزم آن نیز راسخ تر می شود. بنابراین دشمن به فکر دیگری باشد و بساط خود را جمع کند زیرا ملت ایران ملتی نیست که بخواهد باج دهد، تسلیم شود و عقب نشینی کند.

وی گفت: درخواست من از دستگاه های امنیتی و انتظامی این است که افراد جنایتکار و کسانی که پشت پرده برنامه ریزی می کنند را از سوراخ هایشان بیرون آورده و به اشد مجازات برسانند. دیگر از صبر، لطف و عطوفت گذشته است و ملت ایران صبر و عطوفت را نمی پذیرد و باید انتقام جدی و خشن از همه کسانی که این جنایت را در ایذه انجام و ابزار آن را تدارک دیدند گرفته شود تا فکر نکنند هر غلطی را می توانند انجام دهند.

حال ۲ نفر از مجروحان حادثه تروریستی ایذه وخیم است / ترخیض ۲ نفر از مجروحان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به تشریح آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی ایذه پرداخت.

دکتر حبیب حی‌بر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اعزام ۹ نفر از مجروحان حادثه تروریستی ایذه در بیمارستان های علوم پزشکی اهواز، اظهارکرد: دو نفر از مجروحان اعزامی حالشان وخیم است و دو نفر مرخص شدند.

وی ادامه داد: همچنین سه نفر از مجروحان این حادثه در بخش اورژانس بستری و تحت مراقب هستند.

واکنش تعدادی از نمایندگان به حادثه تروریستی در ایذه

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن حادثه تروریستی در ایذه، بر لزوم شناسایی و برخورد قاطع با عاملان این حادثه خونین تاکید کردند.

عصر روز گذشته ۲۵ آبان ماه در یک حمله تروریستی به بازار مرکزی ایذه مردم، نیروهای بسیج و محافظان امنیت مورد تیراندازی قرار گرفتند. در این حمله تعدادی از مردم شهید و مجروح شدند که ساعتی پیش نیز یکی دیگر از مجروحان به خیل شهدا پیوست و تعداد شهدای این حادثه به ۷ نفر رسید و ۱۰ نفر مجروح شده اند.

شب گذشته محمدباقر قالیباف رییس مجلس با صدور پیامی تاکید کرد که «نهادهای امنیتی و انتظامی با قاطعیت به شناسایی آمران و عاملان این حادثه خونین اقدام نمایند و مراکز درمانی به وضعیت مجروحان و مصدومان با تمام توان خویش اقدام کنند.»

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز با انتشار مطالبی در صفحات شخصی خود در توییتر به این حادثه تروریستی واکنش نشان دادند که در زیر می خوانید:

محمد صفایی نماینده گناباد:

«اینک که نظام سلطه از درگیری رودررو با ایران اسلامی، مأیوس است. بار دیگر مزدوران بی جیره مواجب، خود را اجیر نمود، که مردم و مدافعان امنیت را در ایذه و اصفهان به خاک و خون بکشند.»

سید نظام موسوی نماینده تهران:

«حوادث ایذه و اصفهان و حمله مسلحانه به مردم و حافظان امنیت نشانه شکست دشمنان نظام و ناامیدی آنها از همراه سازی مردم است. ‏اما این موضوع چیزی از مسئولیت نهادهای امنیتی، انتظامی و قضایی کم نمی کند.

انتظار مردم شناسایی سریع تروریستها و برخورد قاطع با تمامی شبکه شورش تروریستی است.»

روح الله متفکر آزاد نماینده تبریز:

«اغتشاش بستر تروریسم را فراهم می‌کند و هزینه این جنایت را ملت ایران می‌پردازند.

‏دیروز شیراز، امروز ⁧ایذه⁩ و فردا هر شهری می‌تواند هدف تروریست‌ها باشد،

‏آمران و عاملان این واقعه تروریستی همان‌هایی هستند که ایران را آرام نمی‌خواهند.»

احمد نادری نماینده تهران:

«تا دیروز مدعی بودند که کار خودشونه و امروز از شادی و هیجان در پوست خود نمی‌گنجند!

‏تکرار کلیدواژه کار خودشونه، برای عادی‌سازی ترور و خشونتی بود که امروز از آن لذت می‌برند.

‏حاشا که ذره‌ای به ایران و ایرانی دلبستگی داشته باشند.»

جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت:

«بعد از جدا شدن مردم و معترضین از بدنه آشوبگر و ریزش شدید بدنه اجتماعی آشوبگران، منافقین در حال تکرار رفتارهای وحشیانه ابتدای دهه ۶۰ خود هستند.

‏ترورهای کور، تهدید و ارعاب، اعمال خشونت عریان(آنجایی که بتوانند) و سوء استفاده از هیجان و عدم آگاهی جوانان فریب‌خورده.»

مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه فردا برگزار می‌شود

مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه فردا ۲۷ آبان ماه با حضور مردم برگزار می‌شود.

مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا این حادثه تروریستی از ساعت ۹:۳۰ صبح فردا ۲۷ آبان از میدان ولایت (سرقنات قدیم) به سمت گلزار شهدا با حضور پرشور مردم خوزستان و شهر ایذه برگزار خواهد شد.

اطلاعیه فرماندهی انتظامی خوزستان درباره حمله تروریستی ایذه

فرماندهی انتظامی استان خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای حمله تروریستی در شهرستان ایذه را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، متن این اطلاعیه بدین شرح است:

“بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع جنایت تروریستی در شهرستان ایذه که توسط گروهی مسلح با سوء استفاده از التهاب ایجاد شده به سمت هموطنان و نیروهای امنیتی تیراندازی کردند، موجب تاسف و تاثر بسیار گردید.

این جنایت تلخ و خونین که توسط معاندین و بدخواهان نظام اسلامی، طراحی و توسط مزدوران آنها به انجام رسید، نشانه عمق ناتوانی، کینه توزی و دشمنی استکبارعلیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است و در این جنایت تروریستی خباثت آنها در هدف قرار دادن مردم بی گناه بیش از پیش نمایان شد، هرچند دشمنان باید بدانند چنین اقدامات بزدلانه‌ای به استحکام درونی، انسجام مردمی و محکم تر شدن درخت تنومند انقلاب اسلامی که به برکت خون شهدا آبیاری شده است، منتج می شود و عزم ملت را در دفاع از آرمان های نظام و انقلاب اسلامی صد چندان می کند.

فرماندهی انتظامی استان خوزستان ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی و تبریک و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان عزیز به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحناله الفدا، مقام معظم رهبری “مدظله العالی”، مردم شهید پرور ایران اسلامی به‌ویژه خانواده‌های شهدای این حادثه، برای ارواح طیبه شهیدان والامقام علو درجات و رضوان الهی و برای مجروحین و مصدومان شفای عاجل و کامل مسئلت دارد.

امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با قاطعیت، اقتدار و جدیت دوشادوش سایر نهادهای امنیتی و قضائی نسبت به شناسایی و مجازات همه طراحان و عاملان این جنایت ددمنشانه سریعاً اقدام نموده و پاسخ دندان شکنی به ایادی این حمله تروریستی خواهیم داد.”

جنایت هولناک ایذه بار دیگر حقانیت و مظلومیت ملت ایران را نشان داد

نماینده مردم اهواز،باوی،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: جنایت هولناک در شضهر ایذه، بار دیگر حقانیّت و مظلومیّت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان کشید.

مجتبی یوسفی در گفت و گو با ایسنا، با تسلیت حادثه تروریستی ایذه، اظهارکرد: حادثه تلخ و تاسف‌بار تروریستی ایذه که منجر به شهادت و مجروح‌شدن جمعی از حافظان امنیت و مردم عزیز و بی‌گناه شد موجب تاثّر و تالّم عمیق قلبی است.

وی بیان کرد: این جنایت هولناک ضمن اثبات اتحاد شوم میان گروه‌های تروریستی مزدور، دولت‌های مرتجع منطقه و استکبار جهانی، بار دیگر حقانیّت و مظلومیّت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان کشید.

نماینده اهواز تاکید کرد: لازم است نهادهای امنیتی و انتظامی با جدیت نسبت به شناسایی عاملان و آمران این حادثه خونین اقدام کرده و مراکز درمانی در رسیدگی به وضعیت مجروحان و مصدومان عمل کنند.

وی گفت: متاسفانه دشمن و گروه های تروریستی حتی به کودکان ۹ سال اعم از کیان و آرتین رحم نکردند و بار دیگر شهادت هفت نفر از مردم ولایت مدار شهر ایذه را تسلیت می گویم و سلامتی کامل مجروحان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

پیام تسلیت رئیس شورای شهر اهواز در پی حادثه تروریستی ایذه

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی ایذه و شهادت جمعی از هموطنانمان در این حادثه را تسلیت گفت.

متن پیام سیاوش محمودی به شرح زیر است:

“بسم رب الشهداء و الصدیقین

حادثه تلخ و تاسف‌بار تروریستی شهرستان ایذه که منجر به شهادت و مجروح ‌شدن جمعی از هموطنانمان از جمله شهادت یک کودک ۹ ساله شد موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

این عملیات تروریستی ناجوانمردانه که نشانه ناامیدی دشمنان نظام، اسلام و انقلاب از ایجاد اختلال، یاس و ناامیدی در میان امت مسلمان و ملت ولایتمدار ایران اسلامی است، بار دیگر چهره واقعی تروریسم را به نمایش گذاشت و ضمن اثبات اتحاد ننگین میان گروه‌های تروریستی مزدور، دولت‌های مرتجع منطقه و استکبار جهانی به محوریت آمریکا و اسرائیل، بار دیگر حقانیّت و مظلومیّت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان کشید و هموطنان آگاه نیز مانند گذشته ثابت خواهند کردند اینگونه حوادث باعث بیشتر شدن اتحاد آن‌ها در مقابل نظام استکباری خواهد شد.

بدون شک آمران و عاملان این جنایات کورکورانه و خصمانه می‌دانند که باید در برابر وجدان‌های بیدار جهان پاسخگوی اقدامات خود بوده و قطعاً این اقدام آن‌ها بی جواب نخواهد ماند.

اینجانب به نیابت از شورای اسلامی کلانشهر اهواز شهادت مظلومانه جمعی از هموطنانمان در شهرستان ایذه را به محضر امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، مردم شریف کشورمان و همچنین خانواده‌های داغدار این حادثه تروریستی تبریک و تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای بازماندگان صبر جزیل و برای مجروحان این حادثه نیز سلامتی و شفای عاجل مسالت می‌نمایم.

سیاوش محمودی

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز”

دستور وزیر بهداشت برای رسیدگی به مجروحان حادثه تروریستی ایذه و اصفهان

وزیر بهداشت در پی وقوع جنایت تروریستی در ایذه و اصفهان در تماس های تلفنی جداگانه با رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی خوزستان و اصفهان، شهادت جمعی از هموطنان را در این حمله تروریستی تسلیت گفت و از رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی خوزستان و اصفهان خواست تا رسیدگی سریع به مصدومان این حادثه تروریستی را دنبال کنند.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی در این تماس های تلفنی، وقوع جنایت تروریستی در ایذه و اصفهان را که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از هموطنان عزیز شد تسلیت گفت و از دکتر محمدحسین سرمست، رییس دانشگاه علوم پزشکی خوزستان و دکتر شاهین شیرانی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خواست، رسیدگی سریع به مصدومان این حادثه تروریستی و ارائه خدمات درمانی فوری و مطلوب به ایشان را دنبال کنند.

دکتر عین اللهی همچنین، از رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی خوزستان و اصفهان خواست تا شخصا بر اقدامات تشخیصی و رسیدگی‌های درمانی به مجروحان این حملات تروریستی تا شفای کامل آنان نظارت داشته باشند.

گفتنی است دکتر محمدحسین سرمست، رییس دانشگاه علوم پزشکی خوزستان و دکتر شاهین شیرانی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز در این تماس‌های تلفنی، گزارش‌های جداگانه‌ای از وضعیت درمانی مصدومان حوادث تروریستی ایذه و اصفهان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارائه کردند.

دستور رئیس قوه قضاییه درباره تعقیب و مجازات عوامل جنایات در ایذه و اصفهان

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد که دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با نهایت سرعت و دقت، تمامی دست‌اندرکاران جنایت ایذه و اصفهان را تعقیب کنند.

به گزارش ایسنا، مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد:

«در پی وقوع حوادث‌ تروریستی در شهرستان ایذه استان خوزستان و همچنین اصفهان که به شهادت و مجروحیت تعدادی از هموطنان منجر شد، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه ضمن عرض تسلیت به خانواده شهدای این حوادث تروریستی به روسای دادگستری خوزستان و اصفهان دستور اکید داد تا با همکاری دستگاه‌های امنیتی و انتظامی نسبت به شناسایی عوامل عملیاتی و پشتیبانی این حادثه تأثر آور اقدام کرده و در اسرع وقت پرونده قضایی تشکیل و مجرمان به اشد مجازات محکوم شوند.

رییس قوه قضاییه همچنین طی پیام‌های تسلیتی حوادث‌ تلخ و تأسف‌بار شهادت تعدادی از هموطنان در شهرستان ایذه و همچنین اصفهان را تسلیت گفت و تصریح کرد: مجاهدان و سلحشوران ایران اسلامی طی بیش از چهار دهه در راه تثبیت و تحکیم امنیت مردم این جغرافیای پهناور جانفشانی‌هایی مثال زدنی و تاریخی به منصه ظهور رسانده‌اند و بی‌تردید مزدوران و اذناب رذل و حقیر شبکه‌های جاسوسی و تروریستی مستکبران و عناصر دون‌پایه میدانی آنها در تحقق نقشه شوم تحدید امنیت کشور ما ره به جایی نخواهند برد و خواهند دانست که پیگرد و مجازاتی سخت و عبرت‌آموز نصیب‌شان خواهد شد.

در پیام رئیس قوه قضاییه تاکید شده که دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با نهایت سرعت و دقت، تمامی دست‌اندرکاران جنایت ایذه و اصفهان را تعقیب کنند و آنان را به سرپنجه‌ قضایی کشور بسپارند.

تا امروز با شروع دادگاه‌های رسیدگی به پرونده اغتشاشگران وقایع اخیر، پنج نفر از متهمین به اعدام محکوم شده‌اند.

احکام با توجه به روند دادرسی و قانون، قابل اعتراض و فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.»

محکومیت حادثه تروریستی ایذه توسط نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

ایسنا/خوزستان سه تن از نمایندگان خورستان در مجلس خبرگان رهبری با انتشار پیام‌های جداگانه حادثه تروریستی ایذه را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، در متن پیام آیت الله موسوی جزایری آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

فاجعه حرکت تروریستی ضد انقلاب در شهرستان شهید پرور و مقاوم ایذه که منجر به شهادت و زخمی شدن عده ای از شهروندان این شهرستان ولایتمدار شده است ، موجب تألم و تأسف شدید ما گردید و بدون شک این نوع مسائل قابل اغماض نیست و هرچه سریعتر مسئولین ذیربط با کمک مردم باید این ریشه های فساد را از بیخ و بن برکنند .و حقیر هم بعنوان یک خادم کوچک کنار آنها و در خدمت آنها هستم .
موسوی جزایری
۲۵ / آبانماه / ۱۴۰۱»

همچنین آیت الله عباس کعبی در پی شهادت تعدادی از مردم و حافظان امنیت در حمله تروریستی ایذه در پیامی عنوان کرد:

«فاجعه تروریستی غمبار شهادت جمعی از هموطنان ایذه و مجروح شدن تعدادی دیگر را به مردم شهید پرور ایل دلیر بختیاری و بهمئی شهرستان ولایت مدار ایذه و هم استانی‌های عزیز خوزستانی تسلیت عرض می‌نمایم.

بی شک دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و قضائی وظیفه خویش را در شناسایی مسببان و عاملان و دستگیری و مجازات قاطع و سریع جنایتکاران را به نحو احسن انجام خواهند داد و همه ما مردم خوزستان همراه مردم غیور و انقلابی ایذه در تشییع جنازه با شکوه شهدا شرکت فعال خواهیم کرد.

ملت ما ثابت کرده است بعد از این حوادث قوی‌تر و با بصیرت و اتحاد و با همدلی بیشتر از آرمانهای امام و شهدا دفاع خواهند کرد و با اطمینان مسیر پیشرفت و رشد و شکوفایی مادی و معنوی ایران اسلامی با هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دام ظله الوارف تا ظهور خورشید فروزان ولایت حضرت بقیه الله الأعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف تداوم خواهد یافت.»

همچنین در بیانیه آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص جنایت های تروریستی روز گذشته شهرستان ایذه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

ملت بزرگ ایران مردم شریف ایذه! باردیگر دست امریکای تروریست از آستین سیاه داعش بیرون آمد و جمعی از مردم شریف ایذه را به خاک و خون و حوزه علمیه آن شهرستان را به آتش کشید.

پیام اصلی این حادثه این است که دشمن میخواهد انتقام شکستهای خود را از مردم ایران بگیرد اما دشمنان بدانند که ملت یکپارچه ایران تا فتح آخرین قله راه را ادامه خواهد داد. اینجانب ضمن عرض تسلیت به امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران بویژه مردم مقاوم ایذه از دستگاههای قضایی و امنیتی از زبان مردم خوزستان درخواست میکنم که با قاطعیت پشیمان کننده با جانیان واغتشاشگران برخورد بکنند. دیگر رافت اسلامی بس است.

اراداتمند حیدری نماینده مردم خوزستان درمجلس خبرگان رهبری

پنج‌شنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱»

ترخیص چهار نفر از مصدومان حادثه تروریستی ایذه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ترخیص چهار نفر از مصدومان حادثه تروریستی ایذه خبر داد.

دکتر حبیب حی‌بر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت مجروحین حادثه ایذه اظهار کرد: تاکنون ۱۴ بیمار به بیمارستان‌های شهرهای تابعه علوم پزشکی اهواز اعزام و بستری شدند که چهار نفر از این تعداد به صورت سرپایی درمان و ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون پنج نفر از این مصدومان تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند، افزود: حال چهار نفر از این مصدومان وخیم است.

حی بر بیان کرد: همه اقدامات مورد نیاز برای درمان مصدومان در حال انجام است.

درخواست دایی کودک شهید در حادثه تروریستی ایذه از نیروهای امنیتی چه بود؟

دایی کیان پیرفلک کودک شهید در حادثه تروریستی ایذه، این حادثه خونین را شبیه حادثه شاهچراغ دانست و از نیروهای امنیتی خواست تا هر چه سریع تر قاتلین را پیدا کرده و آن ها را به اشد مجازات برسانند تا مادر دیگری داغدار نشود.

به گزارش ایسنا، دایی کیان پیرفلک یکی از کودکان شهید در این حادثه تروریستی، اظهارکرد: اکنون خانواده کیان شرایط روحی خوبی ندارند و مادر او حتی نمی تواند صحبت کند.

وی ادامه داد: کیان ۹ ساله بسیار با استعداد بود که در محال بازگشت به خانه در این حمله تروریستی به شهادت رسید.

دایی کیان پیرفلک افزود: از نیروهای امنیتی انتظار داریم هر چه سریع تر قاتلین را پیدا کرده و آن ها را به اشد مجازات برسانند تا مادر و یک خانواده و نیز ایل دیگر دچار چنین مصیبتی نشوند.

وی گفت: درگذشت کیان واقعا دل همه ما را به درد آورد.

دایی کیان پیرفلک بیان کرد: حادثه تروریستی ایذه شبیه حادثه تروریستی شاهچراغ است.

عیادت نماینده ولی فقیه خوزستان از مصدومان حادثه تروریستی ایذه

نماینده ولی فقیه خوزستان از مصدومان حادثه تروریستی ایذه در بیمارستان گلستان اهواز عیادت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد نبی موسوی فرد در حاشیه عیادت از مصدومان حادثه تروریستی ایذه در بیمارستان گلستان اهواز اظهار کرد: حادثه روز گذشته همه ما را متاثر کرد و مجددا شهادت هفت عزیزمان را به همه به ویژه خانواده های این افراد تسلیت عرض می کنم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: پنج نفر از مصدومان این حادثه در بیمارستان گلستان اهواز بستری هستند و خدمات عالی به این افراد ارائه شده که خوشبختانه خطر از سر این مصدومان گذشته است.

موسوی فرد بیان کرد: از سه مصدوم بستری در بیمارستان امام (ره) اهواز نیز عیادت خواهیم کرد.

امام جمعه اهواز بیان کرد: دشمن بیکار نمی نشیند و بیش از ۴۰ سال است که هر کاری از دست شان بر می آید انجام داده اند اما به تعبیر حضرت آقا نتوانسته اند.

وی افزود: قطعا ملت ایران اسلامی از مسائل اخیر عبور خواهد کرد. مردم در صحنه هستند اما مطالبه همه مردم این است که با اغتشاشگران به ویژه آنهایی که جنایت کردند و قاتل هستند، برخورد قاطعی شود.

حضور معاون اول رییس جمهور در خوزستان برای بررسی حادثه تروریستی ایذه

معاون اول رییس جمهور در جلسه ای برای بررسی حادثه تروریستی ایذه به خوزستان سفر کرد.

مخبر دزفولی امشب ۲۶ آبان ماه در جمع خبرنگاران، با تسلیت این حادثه، اظهار کرد: این حادثه موجب تاسف شد و ان شاءالله روح عزیزان از دست رفته با شهدا محشور شود.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: دشمن در خوزستان کاملا ناموفق بوده است و امیدوارم به زودی عوامل این حادثه دستگیر شده و برخورد مناسب با آن‌ها انجام شود.

معاون رییس جمهور گفت: در جلسه امشب تصمیمات خوبی گرفته شد که به مرور به اطلاع مردم می رسد.

تلاش‌ها برای شناسایی عاملان حادثه تروریستی ایذه ادامه دارد

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: تلاش ها به صورت گسترده و همه جانبه برای دستگیری عاملان تیراندازی در حادثه تروریستی ایذه همچنان ادامه دارد.

ولی الله حیاتی با تسلیت حادثه تروریستی ایذه، اظهارکرد: همان طور که از قبل اعلام شده است، مراسم تشیبع پیمر مطهر شهدای این حادثه حضور باشکوه مردم از ساعت ۱۰ صبح از میدان ولایت به سمت گلزار شهدای شهر ایذه برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، وی تاکید کرد: تلاش ها به صورت گسترده و همه جانبه برای دستگیری عاملان تیراندازی همچنان ادامه دارد و همه نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی استان پای کار هستند تا ضاربین شناسایی شده و تحویل مراجع قضایی داده شوند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: در نشستی که امروز در محل فرمانداری ایذه با حضور سران طوایف و عشایر ایل غیور بختیاری برگزار شد، همه این حادثه تروریستی را محکوم کردند و خواستار مجازات عاملان حادثه شدند.

وی در ادامه بیان کرد: ان شاءالله فردا مردم استان خوزستان با حضور حماسی شان در مراسم تشییع شهدای این حادثه بار دیگر با آرمان های انقلاب بیعت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.