پیام تسلیت نایب رئیس فراکسیون انقلاب به دنبال حادثه تروریستی در ایذه و اصفهان

محسن پیرهادی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن محکومیت عملیات تروریستی در ایذه و اصفهان، تاکید کرد:️ این روزها سهم مردم در برقراری امنیت و بازگرداندن کشور به روزهای آرامش،همپای مسئولان انتظامی و امنیتی است.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

《دشمنان نظام اوج وقاحت‌شان را سه هفته پیش در حمله تروریستی به حرم شاهچراغ نشان دادند و آشکار کردند در خصومت با ایران و ایرانی هیچ خط قرمزی ندارند.

آمران همان جنایت امروز بار دیگر دو اقدام تروریستی در ایذه و اصفهان عیان کردند، از برقراری آرامش در کشور نگرانند، به همین خاطر هم جنایات جدیدی را ضمیمه جنایت قبلی کردند، تا از غم جدید بلوای جدیدتری بسازند.

حتما برخورد سریع و قاطع با امران و عاملان این جنایات ضرورتی غیرقابل اغماض است، اما به تنهایی نقطه پایانی روزهای تلخ و غبارآلود اخیر نخواهد بود، برون رفت از این وضعیت حتما و قطعا با همدلی، همراهی و انسجام ملی میسر و ممکن می شود.

ناگفته پیداست که آنچه به عوامل دشمن برای پیاده کردن عملیات تروریستی در کشور جسارت و شهامت داده، فضایی است که در پس ناآرامی های هفته های اخیر ایجاد شده، فضای دو قطبی و تقابلی( در سیاست داخلی کشور) که دشمنان با تمام قوا بر آن می‌دمند و از فروکش کردنش به شدت هراسانند.

️این روزها سهم مردم در برقراری امنیت و بازگرداندن کشور به روزهای آرامش، همپای مسئولان انتظامی و امنیتی است. ما ملت ایران فارغ از هر عنوان، فارغ از هر قومیت و مذهب و تفکر سیاسی که داریم باید بیش از پیش در کنار هم بایستیم و به هم یادآوری کنیم که فضای غبار آلود،نه تنها فرصت شنیدن مطالبات اجتماعی را از جامعه سلب می‌کند و گام برداشتن به سمت اصلاحات احتمالی را به تاخیر می‌اندازد؛ بلکه  گذران زندگی معمولی را هم در کشور با چالش امنیتی مواجه خواهد کرد. چالشی که به نام مردم و بکام معارض و معاند خواهد بود و جز روبرو قرار دادن ملت و ایجاد دیوار و صف بندی میان مردم حاصلی نخواهند داشت.

ضمن عرض تسلیت حوادث تروریستی ایذه و اصفهان ، به مردم و به خانواده‌هایی که عزیزانشان قربانی خباثت دشمنان شده‌اند از خداوند متعال برای شهدای این فاجعه مغفرت و برای مجروحان و آسیب دیدگان شفای عاجل و کامل مسألت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.