نماینده ولی فقیه در خوزستان: تروریست‌ها در امان نخواهند ماند

حجت الاسلام «سید محمدنبی موسوی فرد» روز جمعه در آیین تشییع پنج تن از شهدای حادثه تروریستی اخیر ایذه افزود: آنهایی که به سوی مردم کوچه و بازار و حافظان امنیت شلیک می‌کنند عامل دشمن هستند.

وی ادامه داد: این حادثه غمبار خللی در عزم و اراده و وفاداری مردم دلباخته رهبری و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد کرد.

موسوی‌فرد گفت: حافظان امنیت یقه تروریست‌ها را خواهند گرفت و به شدت مجازات خواهند کرد.

امام جمعه اهواز مردم ایذه و قوم بختیاری را وفادار به انقلاب اسلامی و رهبری توصیف کرد و اظهار داشت: مردم مطمئن باشند که تروریست‌ها به سزای اعمال ننگین و بزدلانه خود خواهند رسید.

پیکرهای هفت شهید سرافراز عملیات تروریستی چهارشنبه شب شهر ایذه در استان خوزستان پیش از ظهر جمعه با حضور گسترده و در میان استقبال وصف نشدنی گروه های مختلف مردم ولایت مدار، مسوولان محلی، استانی و کشوری تشییع شد.

به گزارش ایرنا، پیکرهای این شهدای گرانقدر در میان حزن و اندوه مردم ایذه و شهرهای مختلف خوزستان و مقام های محلی و استانی از میدان ولایت تا «روضه الشهدا»ی ایذه تشییع شد.

شرکت کنندگان در آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه در حالی که پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و دست نوشته های با مضمون های گوناگون از جمله «اغتشاشگر در خون شهدا شریک است»، اقدام های کور تروریستی را محکوم کردند.

تشییع کنندگان پیکرهای شهدا در ادامه خواستار شناسایی و برخورد قاطع و شدید دستگاه های امنیتی و قضایی استان و کشور با عوامل تروریستی، مخلان نظام و امنیت و آشوبگران شدند.

در آیین تشییع پیکرهای شهدای عملیات تروریستی ایذه «محسن رضایی» معاون اقتصادی رییس جمهوری نیز حضور داشت.

استاندار خوزستان در آیین تشییع شهدای عملیات تروریستی ایذه خبر داد که تعدادی از عناصر و عوامل این حادثه تروریستی هنگام فرار از منطقه دستگیر شدند و بازجویی از آنها آغاز شده است.

«صادق خلیلیان» افزود که در حال شناسایی پشت پرده این حادثه کور تروریستی و شبکه‌هایی که عوامل تروریست را سازماندهی کردند، هستیم.

وی با بیان اینکه عوامل آشکار و پنهان این حادثه غمبار تروریستی در انتطار برخورد قاطع باشند، ادامه داد: عناصری در خارج کشور و پشت سر قضایای اخیر هستند که بزودی شناسایی و به مردم معرفی می‌شوند.

استاندار خوزستان از به دست آمدن سرنخ های خوبی از این حادثه خبر داد و با تسلیت و تبریک به خانواده‌های معظم شهدای عملیات تروریستی ایذه توسط افراد شرور و جنایتکار اطمینان خاطر داد که با عاملان و آمران این حادثه به شدت برخورد خواهد شد.

در حادثه کور تروریستی شامگاه چهارشنبه ایذه که با به رگبار بستن مردم و ماموران حافظ امنیت از سوی دو موتور سوار در مرکز شهر رخ داد، هفت نفر شهید و ۱۰ نفر دیگر مجروح شدند.

چهار مرد، یک کودک ۹ ساله و یک زن جزو شهدای این حادثه ترویستی هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.