برنامه جامع توسعه متوازن خوزستان ترسیم شود / ضرورت توجه به مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار

صادق خلیلیان در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه خوزستان با اشاره به میزان پیشرفت طرح‌های توسعه‌ای مرتبط با شهرستان اندیکا مصوبات سفر رئیس جمهور به شهرستان اندیکا اظهار کرد: خوشبختانه برخی از این طرح‌ها مصوب و اجرایی شدند، برخی دیگر نیز در شرف اجرا هستند؛ موانع اجرای سایر طرح‌های باقی‌مانده نیز باید احصا شود.

وی با تاکید بر ضرورت ترسیم برنامه جامع توسعه متوازن در استان خوزستان افزود: توجه به مناطق کمتر توسعه یافته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ بنابراین باید برنامه جامعی صورت گیرد تا توسعه متوازن را در استان داشته باشیم و مشکلات مناطق مختلف احصا شود تا مطالبات مردمی محقق کنیم.

استاندار خوزستان با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی دولت سیزدهم افزود: دولت سیزدهم از زمان ورود تلاش‌های بسیاری داشته است و در یک سال اخیر خدمات بسیار خوبی ارائه شده است.

خلیلیان بر فعال‌سازی کارگروه در جهت توسعه مناطق حاشیه‌ای و کم‌ برخوردار تاکید کرد و ادامه داد: توسعه در استان خوزستان باید همه جانبه باشد؛ لذا توجه به مناطق حاشیه‌ای و کمتر برخوردار ضروری است.

لازم به ذکر است در این نشست طرح توسعه شهرستان اندیکا و طرح‌های پیشنهادی آن در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و… ذیل مصوبات سفر رئیس جمهور مطرح شد؛ همچنین طرح جامع تفصیلی صالح شهر در این نشست بررسی شد.

گفتنی است؛ ٢ هزار و ٣٨۴ میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس جمهور به طرح توسعه اندیکا اختصاص یافت.

در ادامه این نشست ١۵ طرح‌ مختلف خدماتی، گردشگری و کشاورزی در جهت افزایش تولید بررسی و تصویب شد.

 

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.