آغاز پرداخت وام مکمل ۱۵۰ میلیونی به واحدهای احداثی بندرامام

مجید جودی با اشاره به بازدید از روند بازسازی واحدهای ناایمن و آسیب دیده از آبگرفتگی بندرامام که امروز یکم آذرماه انجام شد، اظهار کرد: از ۴ هزار واحدی که در برنامه داشتیم در بندرامام ساخته شود، ساخت ۳ هزار واحد مسکونی آغاز شد اما در میانه راه به دلیل افزایش قیمت ساخت مسکن، مردم با مشکل تامین اعتبار موردنیاز ساخت این واحدها مواجه شدند.

وی افزود: با توجه به شرایط افزایش قیمت‌ها، مردم امکان تامین آورده برای ادامه ساخت مسکن را نداشتند و از این رو روند ساخت واحدهای مسکونی در بندر امام متوقف شده بود.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: خوشبختانه با ورود دولت به این مساله، ۱۵۰ میلیون تومان وام به عنوان وام مکمل برای ساخت این واحدها تخصیص داده شد.

جودی با اشاره به آغاز پرداخت وام مکمل منازل بندرامام از چند روز گذشته، ادامه داد: تاکنون یک هزار نفر توانسته این وام مکمل را دریافت و مجددا روند ساخت منازل را آغاز کنند. امیدواریم تا پایان امسال بسیاری از واحدهایی که نیمه کاره ساخته شده بودند به اتمام برسند.

وی افزود: به صورت میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای ساخته شده در بندرامام بالای ۶۰ درصد است که امیدواریم با تزریق این وام مکمل از سوی دولت، شاهد تکمیل واحدهای نیمه تمام در بندر امام باشیم.

 

 

 

منبع: ایسنا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.