سرپرست حراست مجتمع مس سرچشمه رفسنجان معرفی شد

«روح‌الله عباس‌زاده» به‌عنوان سرپرست حراست مجتمع مس سرچشمه رفسنجان معرفی شد.

به گزارش زاگرونا به نقل از مس پرس، در جلسه‌ای که دوشنبه ۳۰ آبان‌ ماه با حضور مهندس حسین احمدی عضو هیئت‌مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران و مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، مهدی رضایی‌مقدم مدیرکل حراست شرکت ملی صنایع مس ایران، مسئولان حراست کل استان و اداره اطلاعات شهرستان رفسنجان و جمعی از مدیران مجتمع در سالن معاونت بهره‌برداری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برگزار شد، طی حکمی ازسوی مدیرکل حراست شرکت ملی مس، «روح‌الله عباس‌زاده» به‌عنوان سرپرست حراست مجتمع مس سرچشمه رفسنجان معرفی و از خدمات «محمد مرادی» تقدیر شد.
مدیرکل حراست شرکت ملی صنایع مس ایران در این مراسم گفت: با هدف نقش‌آفرینی بیشتر و به‌منظور استقلال حراست، تلاش کرده‌ایم با ابلاغ سازمان حراست کل کشور، مجوز دفتر مرکزی برای حراست شرکت ملی مس ایران را اخذ نماییم.
مهدی رضایی‌مقدم ادامه داد: با توجه به سیاست و راهبرد جدید دفتر مرکزی حراست، اصلاح و بهبود فرایندهای غلط و فسادزا را مدنظر قرار داده‌ایم و می‌کوشیم از سبک‌های نوین در زمینه امور حراستی بهره بگیریم.

مدیرکل حراست شرکت ملی صنایع مس ایران خاطرنشان کرد: در این راهبرد جدید، نیازمند حراست فعال، اثرگذار و بابرنامه هستیم.

وی بیان کرد: یکی از وظایفی که قانون برعهده مدیران و حراست‌ها گذاشته، مبارزه با فساد است که می‌بایست به‌طور جدی و نه به صورت شعاری، در دستور کار قرار گیرد.
رضایی‌مقدم با تاکید بر ضرورت نگاه کارشناسانه و آسیب‌شناسانه به موضوعات، افزود: همه تلاش ما و همکاران ما در حراست شرکت ملی صنایع مس ایران بر این است که فضایی امن و مطمئن در سطح شرکت و مجتمع‌ها ایجاد کنیم.

مدیرکل حراست شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین اظهار داشت: به‌جز اجرای شرح وظایف ابلاغی به مدیران حراست، مقرر گردیده با تکلیفی که مدیرعامل شرکت ملی مس ایران، بر دوش دفتر مرکزی حراست گذاشته، بحث شناسایی موانع بر سر راه افزایش تولید و پروژه‌های توسعه‌ای است که ان‌شاءالله این مهم در دستور کار ویژه حراست شرکت و توابع است.

وی در پایان از مدیران حراست کل استان کرمان و اداره اطلاعات شهرستان رفسنجان برای حضور در این جلسه تقدیر و تشکر کرد./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.