هلدینگ مس آذربایجان تشکیل می شود/ تجدید ارزیابی عامل اصلی تاخیر است

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر از تشکیل هلدینگ مستقل شرکت مس آذربایجان خبر داد و گفت: مجمع عمومی بورس تشکیل هلدینگ شرکت مس آذربایجان با اختیارات مستقل را تایید کرده است.

به گزارش زاگرونا محمد حسین فرهنگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز در خصوص آخرین خبرها از تشکیل شرکت مس آذربایجان اظهار کرد: با نظر مجمع عمومی بورس این شرکت به دلیل وجود سهامداران دولتی و غیر دولتی چون سهام عدالت و شستا و حتی سهامداران حقیقی در مجموعه شرکت ملی مس به صورت هلدینگ تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: مجمع عمومی بورس تشکیل هلدینگ شرکت مس آذربایجان با اختیارات مستقل را تایید کرده که البته یک سری مشکلات این شرکت مربوط به بورس و برخی نیز مربوط به شرکت ملی مس است.

فرهنگی تصریح کرد: در جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت ملی مس و رییس سازمان بورس در کمیسیون صنایع در خصوص موضوعات مختلف مرتبط با مس آذربایجان بحث و تصمیم گیری شد و آنچه زمان بر و عامل تاخیر در تشکیل شرکت مس آذربایجان است به بحث تجدید ارزیابی بورس و مشخص شدن سهم هر یک از سهامداران مربوط می شود.

نماینده مردم‌ تبریز، اسکو و آذرشهر خاطر نشان شد: طبق وعده هایی که در این جلسات داده شده، همچنان پیگیر تشکیل شرکت مس آذربایجان هستیم و بر روی موضوعات و ابعاد مختلف تحقق این خواسته مردم آذربایجان کار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.