کوچه ها تاریکن دکونا بستس/نارضایتی شهروندان گچسارانی از خاموشی معابر و کوچه ها

سیستم‌های روشنایی شهری تأثیر مستقیمی بر امنیت فضاهای عمومی و خیابان ها و کوچه ها برای شهروندان دارد .
به گزارش زاگرونا به نقل از فانوس زاگرس، نیمی از شبانه روز فضای شهرها تاریک می باشد که در فصل زمستان بدلیل طولانی تر شدن ساعات شبانه نیاز به روشنایی معابر و کوچه ها ، خیابان ها بیشتر احساس می شود.

همچنین سیستم‌های روشنایی شهری نرخ وقوع جرم در فضاهای عمومی را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد همچنین در شهر دوگنبدان بدلیل وجود سگ های ولگرد در کوچه ها این مهم بیشتر احساس میشود.

اخیرأ تعدادی از مخاطبان پایگاه خبری فانوس زاگرس ساکن در محله های مختلف شهر دوگنبدان نسبت به خاموش بودن سیستم روشنایی در محله ها و کوچه ها و معابر عمومی و عدم رسیدگی اداره برق شهرستان به این موضوع پیام هایی به این رسانه ارسال و خواستار پیگیری موضوع شده اند‌.

یکی از مخاطبان ساکن شهرک هدایت با ارسال عکس های از وضعیت تاریکی شبانه کوچه های ۲ ، ۳ ، ۴ و ۵ این منطقه از شهر نسبت به این وضعیت معترض بوده و بیان داشت:علیرغم تماس ها و پیگیری ها اقدامی برای رفع مشکل روشنایی صورت نگرفته و در این خصوص خدمتی ارائه نمی‌شود.

مخاطب دیگر ساکن شهرک معلم نیز از موضوع خاموشی مطلق تعدادی از کوچه های این منطقه از شهر و عدم پاسخگویی مسولان مربوطه گلایه داشتند.

امید است رئیس و مسولان ذی ربط در شرکت توزیع نیروی برق گچساران که یکی از وظایف آنها بعنوان یک اداره خدمات رسان تأمین روشنایی شبانه فضای شهری و معابر عمومی است حساسیت بیشتری نسبت به این موضوع مهم داشته باشند و مشکل روشنایی سطح شهر را پیگیری و حل کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.