دیدار مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس با بازنشستگان

به گزارش روابط‌عمومی مؤسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران در تاریخ ۲۱ آذرماه ۱۴۰۱ در شهر رفسنجان، مهندس محسن یزدانی مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس به‌اتفاق دکتر امید طیاری معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس با جمعی از بازنشستگان صندوق بازنشستگی دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار تعدادی از بازنشستگان مس ضمن بیان انتظارات و دغدغه‌های خود سؤالاتی را پیرامون وضعیت صندوق بازنشستگی مطرح و خواستار پیگیری مصوبهٔ وزارت رفاه شدند.

در ادامه محسن یزدانی مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس در جمع بازنشستگان با اشاره به فعالیت‌هایی که در مدت اخیر در صندوق بازنشستگی انجام شده است گفت: در صندوق بازنشستگی مس با نگاه ویژه‌ای حل مشکلات بازنشستگان را موردتوجه قرار داده‌ایم و درخواست‌های آنان را با اولویت پیگیری می‌کنیم.

یزدانی ضمن توضیح فعالیت‌هایی که تاکنون در خصوص امور شدن صندوق بازنشستگی مس صورت‌گرفته، دررابطه‌با اقدامات انجام شده در راستای لغو مصوبهٔ واگذاری این صندوق به وزارت رفاه گزارشی را ارائه و خواستار آرامش هرچه بیشتر مشارکین این صندوق شد.

پیگیری درخواست‌های بازنشستگان و اولویت در لغو مصوبهٔ واگذاری صندوق بازنشستگی مس از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح و توضیحاتی پیرامون اقداماتی که تا کنون صورت‌گرفته از سوی دکتر طیاری معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مس ارائه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.