مسئولان برای حل مشکلات نانوایان شهرکرد راه حل مناسب اتخاذ کنند

مسئولان برای حل مشکلات نانوایان شهرکرد راه حل مناسب اتخاذ کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) با اشاره به ایام فاطمیه و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: اقتضای ایام فاطمیه این است که در این ایام، عرصه‌های پندگیری و پیوند عمیق‌تر دل‌ها با اهل بیت(ع) برقرار شود و راه آن‌ها با نورانیت طی شود.

نکونام ادامه داد:حضرت زهرا(س) در راه جهاد تبیین ایستادگی کردند و امروز ما نیز باید زهرایی باشیم و در جهاد تبیین مبین حقیقت و مدافع ولایت و ارزش‌های والای دین باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: جهاد تبیین واقعی در مکتب فاطمی شکل گرفت، شهادت این بانوی بزرگوار برای ما درس است و ایشان جان خود را در راه تبیین حقیقت گذاشتند؛ ایشان در این مسیر از هیچ کاری دریغ نکردند از جمله اینکه در خانه تک‌تک اهالی می‌رفتند و با اصحاب حرف می‌زدند.

امام جمعه شهرکرد در بخش دیگری از خطبه‌ها با یادآوری در پیش بودن سالروز میلاد حضرت مسیح(ع)، گفت: حضرت عیسی(ع) از آیات بزرگ خالق و قدرت پروردگار است که در قرآن کریم نیز به آن اشاره شده است.

نکونام همچنین افزود: جلسات معرفتی و معارفی از هفته گذشته با حضور کسبه‌های شهرکرد و اتحادیه‌های صنفی برگزار شد و مسئولان نیز در این جلسات حضور فعال دارند تا مشکلات اتحادیه‌ها و اصناف را بشنوند و این درخواست را داشته و دارم که خواسته‌های کسبه مورد عنایت و توجه جدی مسئولان قرار دهند.

حجت الاسلام نکونام ادامه داد: هفته گذشته اولین جلسه با اتحادیه صنف نانوایان برگزار شد که مردم در خصوص کیفیت نان و نانوایان در مورد قیمت مطالبه دارند و می‌طلبد مسئولان بنشینند و راه حل میانه را اتخاذ کنند که هم نانوایان بتوانند با نشاط کار خود را ادامه دهند و هم مردم از نان مرغوب استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.