ضرورت شناسایی نقاط خطر مناطق عملیاتی صنعت نفت

ضرورت شناسایی نقاط خطر مناطق عملیاتی صنعت نفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی نفت ایران، عباس رزمی روز چهارشنبه، (۳۰ آذرماه) در این آئین که در منطقه عملیاتی آغار و دالان برگزار شد، گفت: همه مناطق عملیاتی شرکت ملی نفت ایران بر اساس ویژگی‌های طبیعی جغرافیایی و نوع فعالیت، دارای برخی ریسک‌های خاص خود هستند که لازم است در برنامه‌ای منسجم این خطرها و بسترهای وقوع آنها شناسایی و ضمن پیشگیری در مقابل آن آمادگی داشت.
وی با اشاره به اهمیت تلفیق دانش و مهارت برای پیشبرد فعالیت‌ها، افزود: آنچه که سبب تحول دنیا شده است استفاده همزمان از دانش و مهارت است و لازم است ضمن آموزش مستمر، با استفاده از تجربیات موجود فعالیت‌ها را در مسیر پیشرفت برنامه‌ریزی و اجرا کرد.

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران همچنین با اشاره به همکاری خوب و مطلوب شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با مجموعه، برگزاری این دوره مسابقات عملیاتی و تخصصی آتش‌نشانان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی را در مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: این مسابقات در سطحی خوب و با حضور جوانترها و با تجربه‌ها کنار هم برگزار شده است که همین امر افزون بر ایجاد شادابی و نشاط روحی و افزایش بهره‌وری، سطح کیفی مسابقات را نیز ارتقا داده است.
رزمی اظهار کرد: همه موضوعاتی که در حوزه شرح وظایف مدیریت ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران قرار دارد را با جدیت دنبال می‌کنیم و برنامه‌های خوبی در زمینه سلامت، ایمنی و آتش نشانی داریم.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های ما سلامت نیروی انسانی در بعد جسمی و روحی است زیرا نیروی انسانی سالم، تجهیزات و محیط را سالم نگه می‌دارد.

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران در پایان گفت: همچنین ورود فناوری باید برای منابع انسانی نیز دانش استفاده از آن را به طور همزمان به همراه آورد تا شاهد رشد همه جانبه در صنعت نفت باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.