کلوب بروژ، اولین چالش مربیگری اسکات پارکر در خارج از انگلیس/ سرمربی اخراجی لیگ برتر روی نیمکت شگفتی‌ساز UCL

کد خبر : ۱۸۶۲۲۳۹ |
۱۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۸ |
۱۴K بازدید |

۰
دیدگاه

کلوب بروژ، اولین چالش مربیگری اسکات پارکر در خارج از انگلیس

اسکات پارکر، سرمربی اخراجی باشگاه بورنموث انگلیس هدایت تیم کلوب بروژ که در چمپیونزلیگ حضور دارد را به عهده گرفت.

سرمربی اخراجی لیگ برتر روی نیمکت شگفتی‌ساز UCL

به گزارش “ورزش سه”، این مربی ۴۲ ساله که بعد از شکست سنگین مقابل لیورپول در شهریور سال جاری از هدایت بورنموث اخراج شده بود، بعد از چند ماه خانه‌نشینی حالا باید هدایت کلوب بروژ را به عهده بگیرد؛ تیمی که بالاتر از لورکوزن و اتلتیکو مادرید در گروه خود دوم شد و به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

شکست ۹-۰ مقابل لیورپول پایانی تلخ و زودهنگام برای اسکات پارکر بود که همراه با بورنموث در ۳ بازی از ۴ بازی ابتدایی خود در لیگ برتر شکست خورد. این مربی جوان بعد از تجربه تلخی که در لیگ برتر انگلیس داشت حالا برای اولین بار می خواهد در خارج از انگلیس، مربیگری کند.

پارکر جانشین کارل هوفکنس شد که کلوب بروژ را با رتبه چهارم لیگ بلژیک تحویل داد. این مربی جوان که سابقه بازی در تیم های مختلف فوتبال انگلیس از جمله چلسی، نیوکاسل، تاتنهام و فولام را دارد در عرصه مربیگری نیز روی نیمکت تیم هایی مثل فولام و بورنموث نشسته است.

پارکر در گام اول با کلوب بروژ یک دیدار سخت را تجربه خواهد کرد. او باید شاگردانش را مقابل خنک – صدرنشین لیگ بلژیک – به میدان بفرستد که طی ۱۸ بازی اخیر تنها دو بار شکست خورده و صاحب بهترین خط دفاعی لیگ است. البته قطعا بزرگترین دغدغه و آزمون این مربی انگلیسی، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود؛ جایی که کلوب بروژ باید طی دو بازی رفت و برگشت با بنفیکا دیدار کند.

1786942
1786943