نظر ستاره بارسا تغییر کرد: می‌خواهم به یونایتد بروم

کد خبر : ۱۸۶۲۴۳۳ |
۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۸ |
۱٫۴K بازدید |

۰
دیدگاه

فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی، به اریک تن‌هاخ اعلام کرده که قصد دارد به منچستریونایتد ملحق شود.

نظر ستاره بارسا تغییر کرد: می‌خواهم به یونایتد بروم

به گزارش “ورزش سه”، تلاش منچستریونایتد برای جذب دی‌یونگ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته به یکی از سوژه‌های اصلی رسانه‌ها تبدیل شده بود. 
او یکی از بازیکنان مورد علاقه مدیران و کادر فنی شیاطین سرخ بود اما خودش علاقه‌ای نداشت که نوکمپ را ترک کند و به اولدترافور برود و همین کار را برای جذب او سخت کرد.
هرچند مدیران یونایتد موافق شدند بر سر قیمت جذب این بازیکن با مدیران بارسا به توافق برسند اما این اتفاق در نهایت رخ نداد و او تصمیم گرفت به حضورش در این تیم ادامه دهد. 

1735619

حالا Fichajes خبر داده است که دی‌یونگ مذاکراتی تلفنی با تن‌هاخ انجام داده و به او اعلام کرده که نظرش را تغییر داده است و دوست دارد پیراهن یونایتد را هرچه زودتر به تن کند. 
این بازیکن ۲۵ ساله حالا امیدوار است که بتواند هرچه زودتر بارسا را ترک کند و تجربه بازی در لیگ برتر انگلیس برای شیاطین سرخ را به دست آورد، تصمیمی که به شدت باعث عصبانیت بارسا شده است. آنها از این موضوع ناراحت هستند که وقتی بارسا بیشتر از هر زمان دیگری به پول انتقال او نیاز داشت، این هافبک هلندی حاضر به پذیرش پیشنهاد یونایتد نشد اما حالا بر اساس منافع شخصی تصمیمش را تغییر داده است. 
یونایتد همچنان مشتاق جذب این بازیکن است و احتمالا در تابستان آینده بار دیگر برای به خدمت گرفتن او تلاش خواهد کرد.