رقابت شش تیم در مرحله دوم/ ناهید کیانی با تیم جدید می‌آید

کد خبر : ۱۸۶۲۶۱۵ |
۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۰ |
۱۱۳ بازدید |

۰
دیدگاه

رقابت شش تیم در مرحله دوم

لیگ دسته اول تکواندو باشگاههای کشور در حالی فردا وارد مرحله دوم خود می شود که ستاره خبرساز تکواندو ایران این رقابتها را در تیم جدید خود دنبال می کند.

ناهید کیانی با تیم جدید می‌آید

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از مهر، پس از پایان مرحله مقدماتی لیگ تکواندو بانوان و صعود شش تیم به مرحله دوم، فردا چهارشنه ۱۴ دی ماه خانه تکواندو میزبان شش دیدار از هفته اول و دوم این رقابتها ست. لوازم خانگی کن، فرمانیه، لوکس شمشیری یاس، بیمه تجارت نو، پارت نوین و پایگاه سلامتی رها، تیم‌هایی هستند که برای رسیدن به سکوی قهرمانی تلاش می‌کند.

مهمترین دیدار این هفته را دو تیم بیمه تجارت نو لوازم خانگی کن که از مرحله مقدماتی با صدرنشینی صعود کردند، برگزار خواهند کرد. بیمه ای ها که برای کسب عنوان قهرمانی برنامه دارند، برای این رقابتها ناهید کیانی را از فرمانیه به خدمت گرفته اند. تکواندوکار المپیکی ایران که با غیبت در رقابتهای انتخابی خبرساز شده بود، فردا در لیگ برتر به میدان مبارزه می گردد.

تقابل شاگردان اعظم درستی در پارت نوین مقابل لوازم خانگی کن هم دیدنی است. ضمن اینکه فرمانیه با به خدمت گرفتن الهه شیدایی از بیمه تجارت نو، دو بازی مهم برابر شاگردان زین العابدینی در تیم پایگاه سلامتی رها و لوکس شمشیری برگزار خواهد کرد. در واقع نتایج دیدارهای این هفته می تواند تا حدود زیادی تکلیف تیم های برتر را مشخص کند.

برنامه دیدارهای هفته اول:
بیمه تجارت نو – لوکس شمشیری یاس
پارت نوین- لوازم خانگی کن
پایگاه سلامتی رها – فرمانیه

برنامه دیدارهای هفته دوم:
بیمه تجارت نو – لوازم خانگی کن
پارت نوین – پایگاه سلامتی رها
فرمانیه – لوکس شمشیری یاس