کشف جسد مرد ۶۰ ساله در کانال آب قیامدشت

 حادثه ۲۴ –  رئیس آتش‌نشانی از کشف جسد مردی حدوداً ۶۰ ساله در کانال مرگ ری – ورامین در محدوده حصارامیر به قیامدشت خبر داد و گفت: با توجه به لبه شیب‌دار کانال جزئیات فوت در حال بررسی است.

احمد تاجیک با اشاره به کشف جسد در کانال آب حصار امیر به قیامدشت اظهار داشت: در حدود ساعت ۱۱ پیش از ظهر امروز طی تماس تلفنی با آتش‌نشانی پاکدشت، از پیدا شدن یک جسد در کانال کانال مرگ ری – ورامین اطلاع یافتیم.

وی افزود: تیم آتش‌نشانی با تجهیزات کامل سریعاً به محل اعزام و اقدام به خارج کردن جسد مرد ۵۰  تا ۶۰ ساله از آب کرد اما چهره متوفی قابل شناسایی نیست لذا جهت بررسی و اقدامات قانونی تحویل نیروی انتظامی شد.

رئیس آتش‌نشانی پاکدشت در ادامه گفت: در بررسی اولیه مشخص شد کفش‌های فرد متوفی در کنار کانال بوده و با توجه به لبه شیب‌دار کانال جزئیات فوت در حال بررسی توسط کارشناسان است.

وی تصریح کرد: از همشهریان تقاضا داریم از نزدیک شدن به کانال‌های آب به دلیل شیب کنار کانال خودداری کرده تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

تاجیک در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعات اولیه مفقودی مردی با این مشخصات از روز جمعه اعلام شده اما اطلاعات تکمیلی در خصوص شناسایی جسد پس از تکمیل اطلاعات اعلام می شود.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه ۲۴ بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه ۲۴ را در اینجا دنبال کنید.