۱۰۰ فقره کیف زنی توسط زن و شوهر سارق در محلات

حادثه ۲۴ –  فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد: زوج سارق پس از دستگیری به ۱۰۰ فقره کیف زنی در اماکن عمومی در چند استان اعتراف کردند.

سردار هادی رفیعی کیا   گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان محلاتی مبنی بر سرقت گوشی تلفن همراه آنان در حاشیه برگزاری یک مراسم عمومی، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس محلات قرار گرفت و با انجام تحقیقات علمی و تخصصی صورت گرفته یک زوج جوان که در این سرقت‌ها دست داشتند، شناسایی و در یک اقدام ضربتی حین ارتکاب جرم دستگیر شدند.

این مقام مسئول افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که سارقان پس از حضور در داخل اتوبوس و یا فروشگاه و اماکن شلوغ در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت اموال مال باختگان کرده و بلافاصله اموال مسروقه را برای نگهداری تحویل نفر دوم داده و با سرعت محل را ترک می‌کرده اند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه سارقان دستگیر شده غیر بومی و ساکن یکی از استان‌های همجوار هستند افزود: پس از جمع آوری مدارک و مستندات لازم ومواجهه حضوری متهمان با مال باختگان، سرانجام لب به اعتراف باز کرده و به ۱۰۰ فقره کیف زنی در شهر محلات و چند استان دیگر اعتراف کردند.

سردار رفیعی کیا اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضائی و در بازرسی از منزل سارقان مقادیری از اموال سرقت شده کشف و پس از شناسایی مال باختگان به آنان تحویل داده شد.

وی ضمن توصیه به عموم مردم مبنی بر رعایت اصول ایمنی و نگهداری مناسب اموال و دارایی‌های خود و نیز رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی در اماکن عمومی مانند فروشگاه‌ها و اتوبوس‌های شهری افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سردار رفیعی کیا در پایان ضمن تأکید بر اینکه اعمال مجرمانه از دید پلیس مخفی نخواهد ماند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

آخرین اخبار «حوادث مرکزی» را در صفحه حوادث مرکزی و حوادث اراک حادثه ۲۴ بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه ۲۴ را در اینجا دنبال کنید.