به باد دادن سرمایه مردم در قالب شرکت‌های صوری و کاغذی

حادثه ۲۴ –  فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری یک نفر به اتهام کلاهبرداری به مبلغ بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ملایر، سرهنگ  احمد ساکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی از آنها با ایجاد شرکت های کاغذی و صوری بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و بررسی مدارک و مستندات شاکیان، با شیوه و شگردهای خاص پلیسی متهمه که اهل شهرستان ملایر و ساکن تهران بود را شناسایی و بعد از حضور در شهرستان ملایر در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: متهمه که در مواجهه با مدارک و مستندات چاره ای جز اعتراف نداشت، به بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از بیش از ۸۰ نفر با شیوه و شگرد ایجاد شرکت های صوری و کاغذی و وعده سرمایه گذاری در بورس و پرداخت سودهای هنگفت به شاکیان اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

ساکی از شهروندان خواست هرگز فریب افراد شیادی که با عناوین مختلف و با وعده های دروغین و غیر قانونی قصد کلاهبرداری و دریافت مبالغ هنگفت از شما را دارند نخورده و در صورت برخورد با این گونه افراد سریعاً موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از کشف ۱۸ کیلو و۴۰ گرم مواد مخدر تریاک و ۵۰ گرم سوخته تریاک با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر خبر داد.

ساکی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در پی اطلاع از فعالیت مجرمانه فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر بررسی موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: ماموران با شیوه و شگردهای خاص پلیسی از ورود مقادیر قابل توجهی مواد مخدر توسط متهم مذکور و مخفی کردن آن در یکی از روستاهای حومه شهرستان مطلع شدند.

این مقام مسئول بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی مخفیگاه متهم را شناسایی و در بازرسی از محل مقدار ۱۸ کیلو و ۴۰ گرم تریاک و ۵۰ گرم سوخته تریاک را کشف و در این ارتباط دو نفر را دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری را توقیف کردند که با تشکیل پرونده متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

ساکی با تقدیر از دستگاه قضایی به سبب حمایت های مجدانه در برخورد با این بلای خانمانسوز گفت: مبارزه با مواد مخدر از اولویت های فراجا و انتظامی ملایر بوده و در این ماموریت خطیر با توزیع کنندگان عمده و خرده مواد مخدر با جدیت و مقتدرانه برخورد می‌کند.

آخرین اخبار «حوادث همدان» را در صفحه حوادث همدان حادثه ۲۴ بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه ۲۴ را در اینجا دنبال کنید.