احتمال بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال قوت گرفت

حادثه ۲۴ –  برخی مدعی شدند که اگر ساپینتو در ادامه لیگ نتواند نتایج مطلوبی را به دست آورد، از استقلال کنار گذاشته خواهد شد و به جای او فرهاد مجیدی سکان هدایت استقلال را به دست خواهد گرفت.

از صبح دیروز خبر‌های متعددی درباره دستگیری برخی بازیکنان در یک پارتی شبانه در فضای مجازی دست به دست می‌شد که این خبر نگاه‌ها را متوجه برخی بازیکنان استقلال هم کرد. گرچه ساعاتی بعد خبر آمد که حاضران در آن میهمانی آزاد شده‌اند، اما انتشار نام اختصار حاضران در آن میهمانی سبب شد نام استقلالی‌ها نیز سر زبان‌ها بیفتد. ساعاتی بعد از انتشار این خبر، اما خبر دیگری از دل باشگاه استقلال بیرون زد که بسیار تأسف‌آور بود.

دو ایجنت که سال‌ها است با باشگاه استقلال همکاری دارند و بازیکنان متعددی را به این تیم آورده‌اند در ساختمان این باشگاه با هم به درگیری فیزیکی پرداختند. به گفته ناظران شدت درگیری به حدی زیاد بوده که یکی از طرف‌های دعوا بلافاصله بعد از خروج از باشگاه استقلال شکایتی را علیه فرد مقابل در دادگاه مطرح کرده است. شگفت‌آور اینکه مدیران باشگاه استقلال در حالی به طور همزمان پذیرای این دو ایجنت بودند که بسیاری از اختلاف این دو اطلاع داشتند و باشگاه استقلال نباید به طور همزمان از آن‌ها پذیرایی می‌کرد. در کنار این دو اتفاق تلخ، اما موضوع دیگری این روز‌ها به شدت ذهن استقلالی‌ها را آزار می‌دهد. موضوعی که به بازگشت فرهاد مجیدی مربوط می‌شود و به شدت فضای نگران کننده‌ای را به وجود آورده است.

حتی روز گذشته و در میان این اخبار عجیب و غریب که از باشگاه استقلال بیرون آمد برخی مدعی شدند که اگر ساپینتو در ادامه لیگ نتواند نتایج مطلوبی را به دست آورد، از استقلال کنار گذاشته خواهد شد و به جای او فرهاد مجیدی سکان هدایت استقلال را به دست خواهد گرفت. عجیب‌تر اینکه موضوع بازگشت مجیدی به استقلال به گوش بازیکنان این تیم هم رسیده و ظاهراً تماس‌هایی در این میان رد و بدل شده است.

با توجه به اینکه استقلال اکنون در موقعیت مطلوبی در جدول رده‌بندی قرار دارد و جایگاه دومی نصیب ساپینتو و شاگردانش شده، مدیران این باشگاه نباید اجازه دهند به سادگی افکار بازیکنان درگیر مسائل حاشیه‌ای شود و باید طوری برنامه‌ریزی کنند که اتفاقات عجیب و غریبی رخ ندهد.

حاشیه‌های دیروز در کنار ماجرای بازگشت فرهاد مجیدی که چند روزی است سر زبان‌ها افتاده برای استقلال رهاورد مطلوبی به همراه نخواهد داشت واین تیم را با بحران‌های خودساخته مواجه خواهد کرد. مدیران استقلال باید هوشیار باشند و به سرعت این حواشی را جمع و جور کنند. بخصوص موضوع تغییر سرمربی را…

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه ۲۴ بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه ۲۴ را در اینجا دنبال کنید.