پایان کلاهبرداری شرکت لیزینگ در قم

حادثه ۲۴ –  رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از انهدام باند کلاهبرداری تحت عنوان شرکت لیزینگ درخصوص ثبت نام و پیش فروش ویژه خودرو برای کارکنان یکی از دانشگاه‌ها در این استان خبر داد.

سرهنگ جعفر عباسعلی پور گفت: در پی اعلام شکایت تعدادی از کارکنان یکی از دانشگاه‌های استان از یک شرکت لیزینگ که مبالغی تحت عنوان پیش فروش خودرو دریافت کرده و در موعد مقرر به تعهداتشان عمل نکرده و از این طریق مبادرت به کلاهبرداری کرده اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند، دفتر و نمایندگی اصلی شرکت لیزینگ فوق را در یکی از استان‌های مرکزی شناسایی و متوجه شدند، مدیر عامل آن شرکت دارای یک فقره سابقه کلاهبرداری داشته که از همین شیوه و شگرد در آن استان نیز اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده است.

سرهنگ عباسعلی پور افزود: با تلاش ماموران، متهمان در هر دو استان شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضائی، طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: در این رابطه ۳ نفر دستگیر و متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

آخرین اخبار «حوادث قم» را در صفحه حوادث قم حادثه ۲۴ بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه ۲۴ را در اینجا دنبال کنید.