اعلام جزئیات واریز مزایای رتبه پایه رتبه‌بندی معلمان

حادثه ۲۴ –  جزئیات واریز مزایایرتبه پایه به عنوان رتبه پایه رتبه‌بندی معلمان اعلام شد.

مزایای رتبه یک به عنوان رتبه پایه برای بیش از ۶۸ هزار معلم خراسان رضوی با احتساب معوقات ۶ ماه امسال به حساب آنان واریز شد.

سیدامیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این میزان پرداخت به صورت واریز مزایای رتبه یک برای بیش از ۶۸ هزار معلم خراسان رضوی علی‌الحساب است و با توجه به اینکه هنوز رتبه‌بندی و فرایند آن در حال انجام است، رتبه یک برای همه حساب شده است.

او با بیان این که در حال حاضر در پرداخت و افزایش حقوق برای معلمان حداقل رتبه یک برای همه در نظر گرفته و مبالغ مربوط واریز می‌شود ادامه داد: چندی پیش نیز ۵۰ درصد افزایش حقوق به حساب معلمان مشمول رتبه بندی واریز شده بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: شماری از معلمان که مشکل کد پرسنلی دارند و یا نیروی انتقالی از سایر استان‌ها هستند، هنوز برایشان واریزی انجام نشده است که به محض رفع مشکل، مبالغ برای این گروه هم واریز خواهد شد.

شوشتری بیان کرد: محاسبه رتبه‌بندی معلمان روندی بسیار زمان‌بر است که فرایند و مراحل بسیار طولانی دارد تا برای همه معلمان محاسبه شود.

استان خراسان رضوی دارای ۹۰ هزار معلم است که ۷۶ هزار معلم رسمی این استان به غیر از نیرو‌های رسمی دارای حکم اداری و معلمان خرید خدمات در طرح رتبه‌بندی شرکت داده می‌شوند و با اجرای این طرح بین یک میلیون و ۳۰۰ هزار تا ۹ میلیون تومان افزایش حقوق برای معلمان اعمال خواهد شد.

 آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه ۲۴ بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه ۲۴ را در اینجا دنبال کنید.