انتقاد نماینده مجلس از قانون رتبه‌بندی معلمان

 حادثه ۲۴ –  نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اجرایی نشدن کامل قانون رتبه بندی معلمان گفت: اگر قرار است در بحث تعلیم و تربیت موفق باشیم، همه افراد فعال در آموزش و پرورش در این زمینه موثرند.

کیومرث سرمدی واله در جلسه صبح امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: هدف از تصویب طرح رتبه بندی معلمان ایجاد انگیزه و علاقه‌مندی فرهنگیان است به نوعی که معلمان در کلاس درس با توفیقاتی همراه شوند که تعلیم و تربیت به هدف نهایی دست یابند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از اجرایی نشدن کامل طرح رتبه بندی معلمان اظهار کرد: اگر قرار است در بحث تعلیم و تربیت موفق باشیم، همه افراد فعال در آموزش و پرورش در این زمینه موثرند؛ نیروهای خدماتی و سرایدارانی که فرهنگی هستند، از حداقل حقوق برخوردارند و از طرف دیگر نیز رتبه بندی شامل نیروهای اداری که در جاهای مختلف مشغول به کار هستند، نمی‌شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر در همه افرادی که در عرصه تعلیم و تربیت هستند انگیزه ایجاد نکنیم، صرف اجرای کامل رتبه بندی برای معلمان اهداف این طرح را عملیاتی نخواهد کرد.

 آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه ۲۴ بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه ۲۴ را در اینجا دنبال کنید.